Trille gigant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2015

Mullesmith

Nogen der har en trille gigant? Har kigget på en med massive dæk i mørkeblå. Synes den er super fin og klassisk  hvad tænker i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Mullesmith

Slet ingen der ejer sådan en vogn og ved noget om den? 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Mullesmith

Nå men nu har jeg sku bestilt den. Den er på tilbud til 3499kr med lift og pusletaske og med punkterfrie dæk. Det er da billigt  nu håber jeg bare den er god og fin, har jo kun set den på billede 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Lisbeth1985

Mullesmith skriver:

Nå men nu har jeg sku bestilt den. Den er på tilbud til 3499kr med lift og pusletaske og med punkterfrie dæk. Det er da billigt  nu håber jeg bare den er god og fin, har jo kun set den på billede 

Hvor er den på tilbud?

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Jeia

Mullesmith skriver:

Jeg kender ikke gigant, men har en trille fix, som nu bliver brugt til barn nr 4, vi har været rigtig glade for vognen. Den er stadig rigtig pæn, og er en rigtig robust vogn, der tåler at et større barn sidder i fodenden. Jeg har vandret mange kilometer med den vogn. Håber du bliver lige så glad for din :-)

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Mullesmith

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er den på tilbud?

http://www.bornebiksen.dk/product/trille-gigant-med-lift-og-taske-flere-farver-1778/

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Mullesmith

Jeia skriver:

Jeg kender ikke gigant, men har en trille fix, som nu bliver brugt til barn nr 4, vi har været rigtig glade for vognen. Den er stadig rigtig pæn, og er en rigtig robust vogn, der tåler at et større barn sidder i fodenden. Jeg har vandret mange kilometer med den vogn. Håber du bliver lige så glad for din :-)

Fedt  ja jeg håber også den bliver fantastisk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.