Maven er i vejen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
7 svar
4 synes godt om
11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg tænker at jeg nok ikke er den eneste som muligvis har dette problem. Jeg kan godt lide at være barberet "nede for neden"? Men nu er maven så stor og så meget i vejen, at jeg ikke kan se mit underliv i mere 

nu synes jeg at jeg er blevet så "behåret" at jeg ikke kan holde det ud mere. Jeg fik taget mig meget sammen for at spørge min mand, om han ville hjælpe mig, og jeg fik et meget blankt NEJ! 

Hvad er jeres erfaringer, meninger osv? 

Skal jeg virkelig bare lade det vokse?

håber at der er nogen som kan hjælpe mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

Emisoph

Har du muligehd for at stå og gøre det foran et spejl?

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Ja har prøvet, men kan slet ikke finde ud af det. Skar mig og kunne slet ikke komme rigtig til. Skal jeg acceptere at det ikke kan komme helt væk og så bare trimme? 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Altså hvis du på ingen måde selv kan har du jo begrænsede muligheder. 

Jeg kan heller ikke nå, kan slet ikke se mit underliv for en kæmpe mave! - min kæreste er dog sød til at hjælpe.

Altså nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold er - men kan din mand slet ikke hjælpe?.. Måske bare lige tage det værste?.. 

Men altså, hvis han på ingen måde vil hjælpe og du på ingen måde kan selv, jamen så har du jo ikke andre muligheder end at lade det gro eller betale dig fra det på en klinik eller noget.. 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Krydserfingre

Du kan trimme det, gå på klinik og få det fjernet, bede en veninde eller mor om det, spørge din mand igen eller bare lade det være. Det er vist eneste muligheder 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Hej alle.

jeg tænker at jeg nok ikke er den eneste som muligvis har dette problem. Jeg kan godt lide at være barberet "nede for neden"? Men nu er maven så stor og så meget i vejen, at jeg ikke kan se mit underliv i mere 

nu synes jeg at jeg er blevet så "behåret" at jeg ikke kan holde det ud mere. Jeg fik taget mig meget sammen for at spørge min mand, om han ville hjælpe mig, og jeg fik et meget blankt NEJ! 

Hvad er jeres erfaringer, meninger osv? 

Skal jeg virkelig bare lade det vokse?

håber at der er nogen som kan hjælpe mig? 

Jeg duer heller ikke til hår (er nok ret præget af min uddannelse til kosmetolog )

jeg går til en proff og får det vokset væk, det er halv pebret (for en som mig på su) men til gengæld går der 4-5 uger imellem jeg skal der ned...

kan klart anbefales.. Der er tit rabatter at hente på forskellige deal sider

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Anitta J

Jeg følte mig bare frem og på den måde fik taget det værste, der var faktisk ikke mange helligdage

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle de gode råd og svar. Jeg har prøvet lidt af gangen og det så forfærdeligt ud. Så min mand overgav sig hahaha han kunne ikke ha alt det rod, når vi skulle "hygge" �� så nu får jeg hjælp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.