Emmaljunga barmevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg er helt vild med de nye Emmaljunga barmevogn på almindelige stel Tænker den model med punktfri dæk.

Jer der har sådan en barnevogn hvor meget kan den klappes sammen og er der måske nogle der har et billede af det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er helt vild med de nye Emmaljunga barmevogn på almindelige stel Tænker den model med punktfri dæk.

Jer der har sådan en barnevogn hvor meget kan den klappes sammen og er der måske nogle der har et billede af det? 

Jeg skriver fra telefonen så har vidst ikke ramt rigtig der skulle stå barnevogn 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

An&Jo

Jeg har haft min venindes emmaljunga barnevogn i min Ford Fiesta.. Kassen var nederst og så stellet og hjul ind til sidst oveni.. Vi havde så lagt et håndklæde imellem så kassen ikke blev beskidt af stellet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Hullahop92

Det hele kan klappes meget sammen. Vi kan have både stel og kasse i vores Citroën C1, når det ene af bagsæderne er lagt ned. 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  vi er ikke interesseret i at ligge sæder ned pga vores og barnets sikkerhed.

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Hullahop92

Anonym skriver:

Tak for jeres svar  vi er ikke interesseret i at ligge sæder ned pga vores og barnets sikkerhed.

Fair nok.  Jeg kunne dog rigtig godt tænke mig at høre, hvorfor sikkerheden skulle være forringet af den grund? 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

An&Jo

Hullahop92 skriver:

Fair nok.  Jeg kunne dog rigtig godt tænke mig at høre, hvorfor sikkerheden skulle være forringet af den grund? 

Fordi at når noget ligger på sædet er det farligt i en kollission.. 

Enten kan det flyve op i føren og passageren, eller ved en sidekollission kan det presses mod barnet

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Hullahop92

An&Jo skriver:

Enten kan det flyve op i føren og passageren, eller ved en sidekollission kan det presses mod barnet

Det er selvfølgelig rigtigt, men man bør jo spænde tingene fast med fx. sikkerhedsselen. 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Nemlig af den grund at vi ikke vil have det på bagsædet 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

An&Jo

Anonym skriver:

Nemlig af den grund at vi ikke vil have det på bagsædet 

men hvilken bil har i?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.