Navneændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej nogle herinde der kender til statsforvaltningens sagsbehandlingstider ang navneændring. Har den fulde forældremyndighed over min datter og har søgt om at få ændret hendes efternavn. Men da det er bio fars efternavn hun havde har han lov til at komme med en protest imod at jeg forsøger at ændre det. Han har ingen kontakt til hende og får det aldrig. Søgte den 24 aug og har stadig intet hørt er det normalt??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej nogle herinde der kender til statsforvaltningens sagsbehandlingstider ang navneændring. Har den fulde forældremyndighed over min datter og har søgt om at få ændret hendes efternavn. Men da det er bio fars efternavn hun havde har han lov til at komme med en protest imod at jeg forsøger at ændre det. Han har ingen kontakt til hende og får det aldrig. Søgte den 24 aug og har stadig intet hørt er det normalt??

Det helt normalt og tager laaaang tid, især hvis han er langsom til at skrive under eller han slet ikke svare 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det helt normalt og tager laaaang tid, især hvis han er langsom til at skrive under eller han slet ikke svare 

Han skal ikke skrive under på noget men han har lov til at komme med en protest. Har lidt på fornemmelsen af at han ikke svarer. Men behandler de så sagen alligevel, har han en frist eller hvordan foregår det.

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Han skal ikke skrive under på noget men han har lov til at komme med en protest. Har lidt på fornemmelsen af at han ikke svarer. Men behandler de så sagen alligevel, har han en frist eller hvordan foregår det.

Ham får brev og en frist, svare han ikke mener jeg at de forsøger igen....

Det kan desværre godt tag tid, hvis den anden ikke giver grønt lys 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ham får brev og en frist, svare han ikke mener jeg at de forsøger igen....

Det kan desværre godt tag tid, hvis den anden ikke giver grønt lys 

Har bare lyst til at ringe derind og høre hvordan og hvorledes men magter ikke den ventetid. Sidst jeg skulle ringe derind var jeg nr 72 i køen og har slet ikke tålmodighed til sådan noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.