Efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Har født for en uge siden og der kommer slimet blod ud fra numsen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Har ikke haft afføring i nu og er ikke syet men hsvde en meget hård fødsel presse veer i halvanden time så alt var meget hævet der nede, kan det ha noget med det at gøre ? 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

GrønStjerne

Synes du skal kontakte læge for at være sikker på at det er normalt. Når du ikke er syet skal du mig bekendt ikke have blod fra numsen - men der er jo en del der får hæmorider efter fødsel så det kan jo være det.

For at hjælpe afføringen på vej kan du købe "magnesia" piller i håndkøb. Men jeg vil afgjort mene du skal kontakte din læge når du ikke har haft afføring i en uge efter din fødsel..

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Synes du skal kontakte læge for at være sikker på at det er normalt. Når du ikke er syet skal du mig bekendt ikke have blod fra numsen - men der er jo en del der får hæmorider efter fødsel så det kan jo være det.

For at hjælpe afføringen på vej kan du købe "magnesia" piller i håndkøb. Men jeg vil afgjort mene du skal kontakte din læge når du ikke har haft afføring i en uge efter din fødsel..

Jeg presset i halvanden time så jeg har været meget øm og hud afskrabning ved ende tarmen, er stadig på jern piller så ved ikk om det også gør jeg ikke har haft afføring men kun en slimet klat slim/blod 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen ? 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Chellie

Anonym skriver:

Slet ingen ? 

Ingen erfaring at trække på, men jeg vil da helt bestemt mene, at det er et spørgsmål for lægen, ikke et internet-forum. Du risikerer jo at få et forkert svar, herinde er vi ikke læger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.