bobles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
12 svar
1 synes godt om
9. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvilke bobles har i.

hvordan bruger jeres barn/børn dem

er der nogle i fortrækker frem for andre.

noget i ser som ulemper ved den i har.

er lidt i tvivl om hvilke vi skal ønske os i julegave.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Troldemommi

hannetheis skriver:

hvilke bobles har i.

hvordan bruger jeres barn/børn dem

er der nogle i fortrækker frem for andre.

noget i ser som ulemper ved den i har.

er lidt i tvivl om hvilke vi skal ønske os i julegave.

Vi har elefanten, donut, krokodillen, rullebrættet og Zoo, zoo er dårlig men resten er fantastiske :-) og bliver brugt dagligt her  

Anmeld Citér

9. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Troldemommi skriver:

Vi har elefanten, donut, krokodillen, rullebrættet og Zoo, zoo er dårlig men resten er fantastiske :-) og bliver brugt dagligt her  

hvor gamle er dine børn. Og hvilken slags leg leger de med dem.

mine tanker ved dem ermeget om det ender med at være et stykke legetøj der kun bliver brugt til at hoppe fra. Og ellers så bare står i et hjørne

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Babilooo

Vi har to drenge på 2 og 6 år de bruger dagligt ders til forhindringsbane og stole.

vi har ormen, anden, hvalrossen (fantastisk), og den hvor der er flere lag (skamler med luft under i forskellige størrelse - håber det giver mening) er også super. 

De er alle gode - ormen er en super stol foran fjernsyn hvor den kan vippe og styrke ryggen.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Smølfine123 skriver:

Vi har to drenge på 2 og 6 år de bruger dagligt ders til forhindringsbane og stole.

vi har ormen, anden, hvalrossen (fantastisk), og den hvor der er flere lag (skamler med luft under i forskellige størrelse - håber det giver mening) er også super. 

De er alle gode - ormen er en super stol foran fjernsyn hvor den kan vippe og styrke ryggen.

Den hedder myreslugeren.

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Christabelle

Puha vi har mange; 

elefanten, kyllingen, krokodillen, myreslugeren, stor og lille flagermus, mellem og lille donut, motorikringe, vandrende pinde, kan ikke lige huske de sidste. 

Min datter på knap 2 har haft en periode hvor de slet ikke er blevet brugt, men nu er hun begyndt at bygge forhindringsbaner med dem alle.

Vandrende pinde og lille flagermus kunne vi dog godt undvære.

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Babilooo

Doughnut er også god ! Sjov at lege med.

Elefant er også et hit.

Generelt synes jeg at de større ting er sjoves (Myresluger, hvalros, elefant, stor orm)

Anmeld Citér

10. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har doughnut, stor myresluger sæt, elefant og lille kylling. Den lille kylling er bare så meget spild af penge! Men de andre er gode

det næste vi skal have bliver skildpadden, krokodillen og rullebrættet. 

Kunne godt tænke mig hvalrossen, men synes den er dyr.

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Eliza

Mine drenge på 1,5 og 3,5 har krokodille, elefant, kylling, flagermus, stor + lille ugle og donut...

de bruger dem rigtig meget. 

De laver baner og bruger dem til at stå på, når de skal nå ting deres mor har stillet væk

skulle vi undvære nogle af dem, ville det være donut og flagermus.

især donut ser drengene ingen ide i. 

Den bliver kun brugt til at kaste med (hvilket bestemt ikke passer deres mor!!) 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Malene.Hansen

Min ubestridte favorit er Krokodillen:

Mine dagplejebørn er konstant på den. De kravler eller går op og ned af den. Stiller sig "på toppen" og kigger spændt rundt efter anerkendelse - og de store øver sig i at hoppe ned derfra. Den bliver også lagt med "trappen" nedad og brugt som en bakke, man kan gå op og ned ad.

Min ældste søn, som lige er fyldt fire, bruger den som skammel, når han skal nå noget og har den altid med, når han bygger forhindringsbane. Og så er han begyndt at øve sig i at balancere på den, efter han så sine fætre gøre det:

En weekend, hvor fætrene var på besøg, fik jeg kigget over i stuen, hvor de sad og så tegnefilm. Men der sad ingen i sofaen - de havde fundet vores bobles frem og fætteren på ni havde sat krokodillen på højkant og stod og balancerede på de to øverste trin! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.