Hej. Jeg skrev et indlæg for nogle mdr siden om at flytte vores barn.https://www.baby.dk/debat/266260pi1/boernerelateret/at-flytte-sit-barn-til-en-ny-boernehave-.aspx
Vi flyttede ham og det er det bedste vi har gjort, vi har nu en dreng som er meget mere glad og han er blevet mere selvstændig. Han kan sidde selv og lege herhjemme i timer. (Vi leget selvfølgelig stadig med ham) Men Før hen har vi skulle være ved siden af ham hele tiden.
Han har lege kammerater med hjem. Og har det bare rigtig godt med alle de andre børn i børnehaven.
Det har ikke været noget problem for ham at han er gået fra en institution på 17 børn til en på 50.
Han elsket og komme i børnehave og siger aldrig at han ikke kan komme der gen fordi børnehaven er lukket.
Hans sprog er ikke det skærpeste men han har et KÆMPE ordforråd. Der er bare mane bogstaver som er svære og så siger han stadig "mig"
Men nu har han gået i den nye børnehave siden august, og der kommer flere og flere jeg'er Ca hver anden gang.
Vi er virkelig glade for at vi har skiftet. Pædagoger er så gode til at sige hvordan han har det og spørge ind til hvordan det går her hjemme.
Et glad oplæg her fra
Anmeld
Citér