Jeg fødte vaginalt for snart 10 uger siden. Jeg bristede stort set ikke, men jeg fik de ondeste mest smertefulde hæmorider jeg nogensinde har haft. Jeg fik stikpiller og creme med hjem fra sygehuset, og efter ca 3 uger gik hæmoriderne selv på plads efter toiletbesøg og de holdt op med at gøre ondt. De forsvandt dog ikke og er der stadig og er stadig store, men nu er toiletbesøg ikke længere forbundet med ulidelige smerter.
Jeg var til 8 ugers undersøgelse og hun nævnte at jeg skal lave mange flere knibeøvelser, men jeg har virkelig svært ved at få en fornemmelse af mit underliv, og har derfor nemmest ved at lave øvelserne når jeg tisser. Det går rigtig fint, har ikke haft nogen uheld eller noget, men det føles bare ikke som før, heller ikke under sex.
Jeg har tænkt mig at købe en eller anden form for bækkenbundstræner, men jeg er lidt på bar bund.
Min mand har hele tiden sagt at han ikke kunne mærke forskel under sex, og det har undret mig da jeg selv føler mig slap. Da jeg var i bad den anden dag og vaskede mig forneden følte jeg op i mit underliv og mærkede til min skræk at jeg kan mærke mine hæmorider oppe i skeden! 
Jeg ringede til lægen, hun virkede ikke bekymret og ville ikke se mig, udskrev blot endnu en recept på stikpiller og creme.
Kan jeg forvente at de går væk? Jeg bliver så ked af det når jeg tænker på det og frygter at jeg aldrig får mit underliv tilbage igen 
Anmeld
Citér