A. Nonymsen skriver:
Ja jeg hader de her overgange, med skiftende vejr osv.
Jeg ville høre hvad i har givet jeres børnehave børn på af overtøj i dag. Vores "problem" er lidt at vi skal cykle tre kilometer til børnehaven og hjem igen, om morgenen hvor det blæser.
Både i går og i dag, har vores datter fået, termobukser, vinterjakke, tophue, og vanter på. Men kan se på de andre pladser i børnehaven at de ikke har nær så meget på (evt fordi de kommer i bil)
Men hvad har i givet jeres på? synes bare når det blæser sådan. I går havde hun faktisk kolde hænder da vi kom hjem, til trods for at hun havde (tynde, bomulds) vanter på.
Ved ikke om det er mig der overdriver i tøjet, for tænker også at det bliver vinter snart, og hvad skal jeg mon så give hende på 
Her er hverken flyverdragt, vinterjakke eller støvler fundet frem endnu -dem gemmer vi til det bliver (rigtig) koldt
min pige på 4 har termotøj og termostøvler som kan kombineres med softshell eller regntøj alt efter vejret.
vi har et par km til børnehave og det skifter lidt om vi går, cykler eller tager bilen.
jeg har ikke oplevet at hun har været kold endnu. Vi plejer at finde vintertøj inkl hue og vanter frem når morgentemp. Nærmer sig frysepunktet.
Anmeld
Citér