Hvor meget overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2015

AJ14

Tja. Jeg har fundet flyverdragter og vinterjakker frem. Regner med at begynde at tage dem med efter ferien. Min den mindste bruger allerede vinterstøvler i vuggestuen. Men ville nok bruge termobukser og vinterjakke hvis jeg skulle cykle,  men vi er også tidligt afsted.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

A. Nonymsen

Tak for svar alle sammen, det lader ikke til at jeg er helt ude af proportioner.  

hun har idag fået en lidt mindre jakke på, men en fleece under 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Benjamins'mor

A. Nonymsen skriver:

Ja jeg hader de her overgange, med skiftende vejr osv.

Jeg ville høre hvad i har givet jeres børnehave børn på af overtøj i dag. Vores "problem" er lidt at vi skal cykle tre kilometer til børnehaven og hjem igen, om morgenen hvor det blæser. 

Både i går og i dag, har vores datter fået, termobukser, vinterjakke, tophue, og vanter på. Men kan se på de andre pladser i børnehaven at de ikke har nær så meget på (evt fordi de kommer i bil)

Men hvad har i givet jeres på? synes bare når det blæser sådan. I går havde hun faktisk kolde hænder da vi kom hjem, til trods for at hun havde (tynde, bomulds) vanter på.

Ved ikke om det er mig der overdriver i tøjet, for tænker også at det bliver vinter snart, og hvad skal jeg mon så give hende på

Min søn bliver kørt i bil, men han får vinterjakke på. Så har han termotøj hængende nede i børnehaven, sammen med regntøj, hue, vanter og en tyk striktrøje. 

Når vi henter ham har han som regel vinterjakke og termobukser på ude på legepladsen, det har alle de andre børn også.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Mettefpigen

Vi cykler også, og her er han begyndt at have vinterjakke på i går... Han er selv begyndt at sige at han fryser, så nu får en tynd hue og handsker og vinterjakke på... 

Ellers har han tykke regnbukser, tyk trøje og regnjakke over i bh...

Anmeld Citér

9. oktober 2015

quindelist

A. Nonymsen skriver:

Ja jeg hader de her overgange, med skiftende vejr osv.

Jeg ville høre hvad i har givet jeres børnehave børn på af overtøj i dag. Vores "problem" er lidt at vi skal cykle tre kilometer til børnehaven og hjem igen, om morgenen hvor det blæser. 

Både i går og i dag, har vores datter fået, termobukser, vinterjakke, tophue, og vanter på. Men kan se på de andre pladser i børnehaven at de ikke har nær så meget på (evt fordi de kommer i bil)

Men hvad har i givet jeres på? synes bare når det blæser sådan. I går havde hun faktisk kolde hænder da vi kom hjem, til trods for at hun havde (tynde, bomulds) vanter på.

Ved ikke om det er mig der overdriver i tøjet, for tænker også at det bliver vinter snart, og hvad skal jeg mon så give hende på

Her er hverken flyverdragt, vinterjakke eller støvler fundet frem endnu -dem gemmer vi til det bliver (rigtig) koldt

min pige på 4 har termotøj og termostøvler som kan kombineres med softshell eller regntøj alt efter vejret.

vi har et par km til børnehave og det skifter lidt om vi går, cykler eller tager bilen.

jeg har ikke oplevet at hun har været kold endnu. Vi plejer at finde vintertøj inkl hue og vanter frem når morgentemp. Nærmer sig frysepunktet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.