Føde for tidligt 3. gang også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.900 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. oktober 2015

Mom2Two

Hejsa

jeg ville høre om nogle har erfaringer med a få 3. Barn, efter to for tidligt fødte? 

Jeg har fået akutte kejsersnit med begge mine drenge, i uge 33 og uge 29.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

MorTil3+

Mom2Two skriver:

Hejsa

jeg ville høre om nogle har erfaringer med a få 3. Barn, efter to for tidligt fødte? 

Jeg har fået akutte kejsersnit med begge mine drenge, i uge 33 og uge 29.... 

Det kommer vel an på hvorfor de er født for tidligt, har de ikke sagt noget på sygehuset om risikoen for det. Jeg har født den sidste for tidligt og fik af vide at hvis jeg fik flere ville de også komme for tidligt og endnu tidligere end ham vi lige har fået. Men det er pga for kort livmoderhals.

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Mom2Two

MorTil3+ skriver:

Det kommer vel an på hvorfor de er født for tidligt, har de ikke sagt noget på sygehuset om risikoen for det. Jeg har født den sidste for tidligt og fik af vide at hvis jeg fik flere ville de også komme for tidligt og endnu tidligere end ham vi lige har fået. Men det er pga for kort livmoderhals.

Mit vand gik bare første gang... Også skete der ikk mere, så derfor sku han ud... Anden gang løsnede min moderkage sig, og han havde intet vand, så derfor sku han ud... Så det vil være tidligere og tidligere? Som med dem jeg har faktisk, uge 33... Uge 29... Så tidligere end uge 29? 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Carina:-)

Mom2Two skriver:

Mit vand gik bare første gang... Også skete der ikk mere, så derfor sku han ud... Anden gang løsnede min moderkage sig, og han havde intet vand, så derfor sku han ud... Så det vil være tidligere og tidligere? Som med dem jeg har faktisk, uge 33... Uge 29... Så tidligere end uge 29? 

Der er ingen der kan spå om hvad der evt kan ske ,men når du har 2 komplicerede graviditeter bag dig er din risiko forhøjet. 

Især hvis man ikke ved hvad der fik tingene til at ske ,så er det jo svært for lægerne at forebygge.

Jeg ville bede om en henvisning til dit fødested og tage en snak med en prof for at få klarlagt hvor stor risikoen er . Og om de overhovedet vil anbefale dig flere børn med din historie. 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

MorTil3+

Mom2Two skriver:

Ja i mit tilfælde fordi min livmoderhals er for kort efter et keglesnit. Men hvis ikke de ved hva årsagen til dine tidlige fødsler har været er det jo svært at sige. Men jeg er blevet rådet til ikke at få flere børn pga min meget korte livmoderhals.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.