modesty skriver:
Jeg synes at dba er det bedste sted. Det er rigtigt at visse dyre, "trendy" mærkevareting som der er få til salg af, tit sælges til en ret høj pris. Men det er stadig væsentligt billigere end nyprisen (i hvert fald da jeg købte BRIO væghængt puslebord, Leandervugge, Voksi og Manduca bæresele) OG - du skal huske den vigtige detalje at du kan sælge tingene igen til samme pris som du har givet for dem. Det gjorde jeg med alle ovenstående ting.
Jeg tror at jeg har givet cirka halv pris af nyprisen for ovenstående ting.
Det er selvfølgelig værd at have med i overvejelserne, da vi ikke skal have flere børn efter ham, der er på vej, så vi vil formentlig begynde at sælge vores ting videre efterhånden som han ikke bruger dem mere.
Jeg synes også, at cirka halvdelen af nyprisen er en fair pris, så det vil jeg også gerne give. Efter at have søgt på bedside cribs i går tænkte jeg bare, om dba er dyrere end andre steder, når jeg (ud over en enkelt til 600) ikke kunne finde nogen brugte til mindre end 800,- og jeg kan købe en ny til 999,-.
Der er selvfølgelig også nogle mærker, der er dyrere end andre, så det skal man også tage højde for, men der er f.eks. en, der vil ahve 1.500,- for en Tobi Babybay, og den fandt jeg ud af kunne købes fra ny til 1.125,-
Anmeld
Citér