Blestørrelser aldi/rema/libero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2015

Lykkelig85

Jeg har lige meldt mig til et bleabonnement på www.babygoeasy.com og det er simpelthen det bedste jeg længe har gjort! De fører et nyt mærke som er økologisk og super tynde. Min datter kan bevæge sig meget bedre og sugeevnen er i top og holder selv om natten! 

Jeg får leveret både bleer, vådservietter og skumklude. Prisen er rigtig fornuftig da der er lidt flere i pakkerne end mange andre mærker. Og så synes jeg at det er det værd at betale for en god ble som min datter ikke får eksem og udslæt af. Og jeg slipper for at slæbe pakkevis af bleer med hjem eller lave panik indkøb når man løber tør. Og når størrelsen ændrer sig skal jeg bare skrive en mail. Og uåbnede pakker kan returneres. Det er sgu da smart!

vi brugte normalt en størrelse 5 af Rema eller libero, men bruger kun størrelse 4 i de her. Og så har de bleer der kan klare helt op til 30 kg børn, så virker det med pottetræning ikke som forventet, er der ingen grund til panik

Som ekstra bonus så har de nogle rigtig lækre babyprodukter, som man kan få med i kassen og slippe for fragten  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.