Voksipose i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2015

Yndlingsbaby

Jeg har lige lagt min baby til at sove i barnevognen, og for første gang i sin voksipose. Jeg synes, at voksiposen fylder vildt meget, og at der ikke er ret meget plads til baby (har en klassisk Emmaljunga barnevogn). Giver voksiposen mere plads efterhånden som den bliver brugt lidt mere, eller skal baby bare ligge meget klemt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Yndlingsbaby skriver:

Jeg har lige lagt min baby til at sove i barnevognen, og for første gang i sin voksipose. Jeg synes, at voksiposen fylder vildt meget, og at der ikke er ret meget plads til baby (har en klassisk Emmaljunga barnevogn). Giver voksiposen mere plads efterhånden som den bliver brugt lidt mere, eller skal baby bare ligge meget klemt?

Altså noget af det gode ved voksien er jo netop at barnet får den der tæthed der minder lidt om da det lå i livmoderen, hvilket giver tryghed. 

Jeg kan godt se at det måske virker klemt, men der er nu god plads alligevel. Min datter på 15 mdr sover også i voksi herhjemme og hun elsker det! Hun falder til ro med det samme, og har egentlig rigtig meget brug for at der ikke er lige så meget bevægelsesfrihed som med en dyne.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.