Børns frygt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2015

KirstineBuhl

Hej,vi er en gruppe studerende, som har fået en idé til en app, vi godt vil have noget feedback på.

Ideen går ud på at afhjælpe børns frygt på en billig og let forståelig måde. Den skal kunne bruges af børnene selv i form af bl.a. små videofrekvenser osv.. Men vi tænker det også kunne være en ide med en form for guide til jer, som skal hjælpe jer med at hjælpe jeres barn/børn bedst muligt igennem denne frygt.

Hvad synes I om denne app og det noget I føler i kan bruge?

Har jeres børn noget de især er bange for?

Hvis I har nogle ideer til forbedringer vil vi også meget gerne høre disse.

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Pikku Myy

KirstineBuhl skriver:

Hej,vi er en gruppe studerende, som har fået en idé til en app, vi godt vil have noget feedback på.

Ideen går ud på at afhjælpe børns frygt på en billig og let forståelig måde. Den skal kunne bruges af børnene selv i form af bl.a. små videofrekvenser osv.. Men vi tænker det også kunne være en ide med en form for guide til jer, som skal hjælpe jer med at hjælpe jeres barn/børn bedst muligt igennem denne frygt.

Hvad synes I om denne app og det noget I føler i kan bruge?

Har jeres børn noget de især er bange for?

Hvis I har nogle ideer til forbedringer vil vi også meget gerne høre disse.

På forhånd tak 

Nu er jeg helt ærlig, og det er ikke i ond mening, men jeg har overhovedet ikke brug for sådan en app. Det er mit job som forælder at hjælpe min søn når han er bange for noget. Det skal jeg ikke tørre af på min smartphone/tablet. Desuden mener jeg slet ikke at min indsigt i min søns personlighed kan erstattes med en app.

For at svare på det næste, så har min søn været almindeligt mørkeræd, rimelig bange for hunde og meget bange for bakterier og betændelse. Han havde hørt om blodforgiftning, og så gået og fantaseret en helt masse frem. Det tog lang tid at komme igennem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.