10.000 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
11 svar
1 synes godt om
7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Har lige fundet ud af jeg er gravid. Og vi må sparer op fra nu af.

vi kan sparer 10.000 op og barnevogn får vi af forældre. 

Er det nok?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Babilooo

Ja - men kun hvis du ikke køber dyre mærker of alt ny. En pusleplads kan koste 4500kr i det "forkerte" mærke. 

Køb brugt ...  Der er meget fint

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Babilooo

Vi købte meget nyt og selv barnevogn - ca 30.000kr

Anmeld Citér

7. oktober 2015

anonym12

Vi har brugt Ca. 10.000 på alt incl en ny barnevogn til 6600. Vi har så købt meget brugt tøj og puslepladsen er på på bordet i badeværelset ved siden af vasken. Sengen er brugt, men madrassen ny. Så hvis i tænker jer lidt om og køber en del brugt, så kan jeg ikke se hvordan det ikke skulle kunne lade sig gøre.

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Lenchick

Sagtens! Som der bliver nævn, køb brugt og eller er Ikea fantastisk. Vi har feks et puslebord fra ikea til 199 og det bliver brugt til barn nr 2 nu. Puslehynde er fra samme sted, ligesom sengen også.

badekarret fra Ikea koster under 50 kr og jeg kan blive ved med at nævne meget billige ting de har.

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Er det nok?

Hvis i får barnevogn, så kan i sagtens købe det i skal bruge for 10000,- :-) 

Stort tillykke med jeres kommende familieforøgelse :-) 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Er det nok?

Sagtens! Vi købte et brugt væghængt puslebord for 200, en ny ABC. Cobra combivogn for 1600 incl. Fragt fra Tyskland, bedst i test det år på trods af prisen og en sengerand for 600 (kunne ikke finde ordentlig brugt) alt andet fik vi brugt af venner og familie. Der findes masser der sælger brugte tøjpakker billigt og så er der mødrehjælpen osv. En tremmeseng i IKEA koster vist 300 kr. Og er/var bedst i test man behøver f.eks. Heller ikke købe megadyre madrasser som mange gør, de kloge (ikke dem der sælger dem) siger, at baby alligevel er for let til at have gavn af fjedre, ekstra skum osv. Vil du have alt fra nyt kan det også findes billigt på diverse netsider og H og M mm. Det gælder virkelig om at bruge sin sunde fornuft når man er førstegangsforældre, da baby og børn er en kæmpe industri og alle ekspedienter selvfølgelig kan få det til at lyde som om baby dør uden den der megadyre himstregims  og så husk, i behøver ikke købe ALT til det første år inden baby er født

Anmeld Citér

7. oktober 2015

B&J

det hele handler jo om hvor dyrt du vil købe baby udstyr. og hvor meget du ellers får af andre.

Anmeld Citér

7. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Sagtens - hvis I besluttet jer for det. Jeg regner ikke med at bruge meget mere end det halve

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det kan I sagtens. ..Især hvis I får barnevognen

Køb ting i Ikea, jysk osv. og evt. købt noget brugt så kan I sagtens holde til det budget. 

Og så husk at man jo også kan købe når behovet opstår efter barnet er født og mange holder også en form for dåb/navngivning umiddelbart efter barnet er født - og der er også mulighed for at ønske sig ting man mangler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.