frygteligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2008

Bamseboet :D

http://www.bt.dk/article/20080404/krimi/80404009/ hvordan kan man gøre det :'( (OBS: indeholder ung mor, og død baby...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2008

SaNiNa

hvor er det tragisk...

det kan da ikke bare være dumhed...

Anmeld

4. april 2008

Pia.

øv en historie... det er da så trakisk - selv om det er frygteligt for den lille nyfødte baby så kan jeg altså heller ikke lade hver med at tænke stakkels unge pige...:S

:(

Anmeld

4. april 2008

Skovurt

Sjovt, den artikel faldt jeg også over som noget af det første :'( Det er skrækkeligt at den slags sker - og det er jo ikke engang fordi det er en "once in a lifetime" ting - det er da "jævntligt" at man hører om den slags - omend det der med at forsøge at skylle barnet ud i toilettet, det har jeg da gudskelov ikke lige hørt før (tror jeg). Hvor må det også være forfærdeligt at være ung gravid pige, med så store problemer at man vil - og kan - skjule både graviditet og fødsel for sin omverden - tænk sig hvordan den pige må have det resten af sit liv 8( (og ja, er faktisk af den tro at ikke alle de piger/kvinder der gør sådan noget, er helt følelseskolde og dermed kan leve upåvirket i fremtiden - omend, må indrømme at jeg, lidt dobbeltmoralsk, ikke har meget tilovers for dem efter sådan en gerning) Og tilsidst... hvordan fanden kan man tro at en nyfødt kan skylles ud i toilettet... hmpf - kan ikke rigtig sætte mig ind i den der desperate tanke hun måtte have haft (og det er måske også heldigt nok - kræver vel lidt af en psykisk brist... eller måske bare en portion mere empati end jeg åbenbart kan grave frem) skrækkelig nyhed i hvert fald

Anmeld

4. april 2008

Hedegaard

ej får helt ondt i maven af det, det er da tragisk men jeg kan heller ikk lade være med at tænke på den meget unge pige. kunne godt tænke mig at vide hvad der går igennem hovedet på hende... det er forfærnligt...:'(

Anmeld

4. april 2008

MorCamilla

Det er jo bare helt forfærdeligt... :( Men jeg tror nu at hun har fået et chok over at have født på skolen - og ikke vidste hvad hun skulle gøre. og før hun nåede at tænke havde hun gjort som der står i artiklen... :'(

Anmeld

4. april 2008

Mathilde

Hvor er det synd, at ingen opdagede, at pigen var gravid, så der var mulighed for at hjælpe og støtte hende og ikke mindst finde en løsning på problemet:( Får helt kvalme, når jeg tænker på det stakkels lille barn:'( Jeg gad godt vide, hvilke tanker, der går gennem hovedet på sådan en ung pige, der vælger at skylle sit lille nyfødte barn ud i toilettet! Hun må have været i dyb chok, for ellers gør man da ikke sådan noget... Frygtelig historie:'( Forhåbentlig får den pige noget hjælp!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.