Sjovt, den artikel faldt jeg også over som noget af det første :'(
Det er skrækkeligt at den slags sker - og det er jo ikke engang fordi det er en "once in a lifetime" ting - det er da "jævntligt" at man hører om den slags - omend det der med at forsøge at skylle barnet ud i toilettet, det har jeg da gudskelov ikke lige hørt før (tror jeg).
Hvor må det også være forfærdeligt at være ung gravid pige, med så store problemer at man vil - og kan - skjule både graviditet og fødsel for sin omverden - tænk sig hvordan den pige må have det resten af sit liv 8( (og ja, er faktisk af den tro at ikke alle de piger/kvinder der gør sådan noget, er helt følelseskolde og dermed kan leve upåvirket i fremtiden - omend, må indrømme at jeg, lidt dobbeltmoralsk, ikke har meget tilovers for dem efter sådan en gerning)
Og tilsidst... hvordan fanden kan man tro at en nyfødt kan skylles ud i toilettet... hmpf - kan ikke rigtig sætte mig ind i den der desperate tanke hun måtte have haft (og det er måske også heldigt nok - kræver vel lidt af en psykisk brist... eller måske bare en portion mere empati end jeg åbenbart kan grave frem)
skrækkelig nyhed i hvert fald
Anmeld