Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det normalt? Min datter fejlsynker stadig en del når hun drikker, og ved ikke om det er normalt eller ej?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sandratoft skriver: Er det normalt? Min datter fejlsynker stadig en del når hun drikker, og ved ikke om det er normalt eller ej?
Hvordan gør hun det da?
Jeg tror det er helt normalt i den alder, medmindre der er et eller andet specielt ved den måde hun gør det på eller hvad der sker når hun gør det
Christine skriver: Hvordan gør hun det da? Jeg tror det er helt normalt i den alder, medmindre der er et eller andet specielt ved den måde hun gør det på eller hvad der sker når hun gør det
Jamen hun gør det når hun drikker vand, ikke hver gang, men ofte. Det er ikke sådan hun slet ikke kan få vejret, men hun hoster ofte når det er
Sandratoft skriver: Jamen hun gør det når hun drikker vand, ikke hver gang, men ofte. Det er ikke sådan hun slet ikke kan få vejret, men hun hoster ofte når det er
Det tror jeg er helt normalt. Hun er jo ikke så gammel og man skal jo både koordinere hvor meget man hælder, hvornår man skal synke osv
Min datter har ca samme alder som din.
Når hun selv sidder med et glas kommer hun også ofte til at hælde for meget og er ved at kløjes i det. Tror det er helt normalt
Min datter der bliver 1 år og 4 måneder imorgen gør det også. Vi spekuleret også over hvorfor hun stadig gøre det nogle gange.
Men tror ikk der noget at være bange for
Åh det er dejligt at høre piger, så slår jeg lige koldt vand i blodet
Det er helt normalt, det har begge mine gjort
Den mindste på 2 år gør det stadig indimellem - nogle gange i sjov, og andre gange lægger han ikke mærke til, hvor meget han lige får i munden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128