1 år og 3 måneder, fejlsynker stadig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2015

Sandratoft

Er det normalt? Min datter fejlsynker stadig en del når hun drikker, og ved ikke om det er normalt eller ej? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

Christine

Sandratoft skriver:

Er det normalt? Min datter fejlsynker stadig en del når hun drikker, og ved ikke om det er normalt eller ej? 

Hvordan gør hun det da?

Jeg tror det er helt normalt i den alder, medmindre der er et eller andet specielt ved den måde hun gør det på eller hvad der sker når hun gør det 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Sandratoft

Christine skriver:

Hvordan gør hun det da?

Jeg tror det er helt normalt i den alder, medmindre der er et eller andet specielt ved den måde hun gør det på eller hvad der sker når hun gør det 

Jamen hun gør det når hun drikker vand, ikke hver gang, men ofte. Det er ikke sådan hun slet ikke kan få vejret, men hun hoster ofte når det er

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Christine

Sandratoft skriver:

Jamen hun gør det når hun drikker vand, ikke hver gang, men ofte. Det er ikke sådan hun slet ikke kan få vejret, men hun hoster ofte når det er

Det tror jeg er helt normalt. Hun er jo ikke så gammel og man skal jo både koordinere hvor meget man hælder, hvornår man skal synke osv 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sandratoft skriver:

Min datter har ca samme alder som din.

Når hun selv sidder med et glas kommer hun også ofte til at hælde for meget og er ved at kløjes i det. Tror det er helt normalt

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min datter der bliver 1 år og 4 måneder imorgen gør det også. Vi spekuleret også over hvorfor hun stadig gøre det nogle gange. 

Men tror ikk der noget at være bange for

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Sandratoft

Åh det er dejligt at høre piger, så slår jeg lige koldt vand i blodet

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Clisolka

Det er helt normalt, det har begge mine gjort

Den mindste på 2 år gør det stadig indimellem - nogle gange i sjov, og andre gange lægger han ikke mærke til, hvor meget han lige får i munden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.