Jag i skede og underligt syn i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2015

Babysoon

Hej herinde. Jeg er gravid i uge 15. Jeg har i dag oplevet en del jag i selve skeden, kan ikke helt definere hvor det præcis er. Jeg ville derfor, for første gang nogensinde, tjekke om alt så ok ud forneden, hvilket dog er svært at vide, når man ikke ved hvad det normale er. Da jeg spredte skamlæberne kunne jeg se noget som jeg ikke helt kan definere, men det lignede noget blåt/ Hvidt og nærmest en blød kugle. Er det normalt at kunne se noget udover selve skamlæberne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

Bissen

Babysoon skriver:

Hej herinde. Jeg er gravid i uge 15. Jeg har i dag oplevet en del jag i selve skeden, kan ikke helt definere hvor det præcis er. Jeg ville derfor, for første gang nogensinde, tjekke om alt så ok ud forneden, hvilket dog er svært at vide, når man ikke ved hvad det normale er. Da jeg spredte skamlæberne kunne jeg se noget som jeg ikke helt kan definere, men det lignede noget blåt/ Hvidt og nærmest en blød kugle. Er det normalt at kunne se noget udover selve skamlæberne?

det kunne godt lyde til, at det var din livmoderhals som du kunne se den kan godt blive blålig i graviditeten. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Babysoon

Bissen skriver:

det kunne godt lyde til, at det var din livmoderhals som du kunne se den kan godt blive blålig i graviditeten. 

Hmm jeg har prøvet at Google og udfra det kan jeg forstå at man skal meget langt op for at kunne se noget, så tror ikke det er det.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

xStinepigen

Tror ikke det er livmodermunden for den sidder ikke i åbningen. Kan det evt være en åreknude? Måske du skal høre lægen ad . Bare sp man er sikker 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Bissen

Babysoon skriver:

Hmm jeg har prøvet at Google og udfra det kan jeg forstå at man skal meget langt op for at kunne se noget, så tror ikke det er det.

Havde ikke fanget at det var lige indenfor skedeåbningen, men nej så er det nok ikke livmoderhalsen. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

CH2012

Babysoon skriver:

Smerterne du snakker om er ligamentsmerter.

Men det andet ville jeg måske lige spørge en læge om...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.