Skævt/fladt baghoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
3 synes godt om
5. oktober 2015

LOL

Hej piger 

Jeg har en søn på snart 6 uger, og jeg synes jeg kan fornemme at han har et begyndende skævt baghoved.. :-( Da han lå i maven var det storartet kun i højre side ham lå og jeg synes det virker til han krop er påvirket af det, altså lidt stiv i det, tænker også det er derfor hovedet bliver lidt skævt, fordi han kun vil ligge med kroppen på en bestemt måde..

Har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre? Jeg forsøger selvfølgelig med at dreje hans hoved og vise ham spændende ting, men han er altså stædig. Han ligger på maven det meste af sine vågne timer.. Hvad har i gjort? Har hørt noget om man kan ligge rullemadras i deres seng og noget om en pude der hjælper med at holde hovedet drejet, nogen der har erfaring med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

MorTilN

Man kan købe en pude i babysam til at rette det op. Jeg vil nok søge kiropraktor mhp det du skriver med at han virker stiv i det vis han har noget sidene i spænd fra han lå i maven

Anmeld Citér

5. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Man kan købe noget der hedder en hjertepude i de fleste baby forretninger. Den hjalp på min datter

Og så ville jeg nok tage forbi en kiropraktor hvis han virker stiv/låst i kroppen. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

JH12

Jeg ville kontakte en kiropraktor .. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Melm

Jeg ville tage til en kiropraktor som har speciale i babyer og børn. Jeg har selv været afsted med mit barn da hun var 5-6 uger gammel, da hun kun ville dreje hovedet til den ene side og derfor blev lidt flad. 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

MorDk

Jeg ville tage kontakt til en kiropraktor ... 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

LOL

Tak for svar! Har nu købt pude og bestilt tid hos kiropraktor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.