Halsbrand inden fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.716 visninger
4 svar
3 synes godt om
4. oktober 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om man får mere halsbrand når fødslen nærmer sig??

Har den sygeste halsbrand - har jeg haft de sidste 3 dage non stop. Så tænkte på om det kunne være et tegn på at fødslen nærmer sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Har den sygeste halsbrand - har jeg haft de sidste 3 dage non stop. Så tænkte på om det kunne være et tegn på at fødslen nærmer sig?

Nope ingenting, havde slet ikke halsbrand gennem graviditeten (selvom min datter havde meget hår på hovedet) :-D

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Looni

Anonym skriver:

Altså jeg har haft MEGET halsbrand den sidste måned - og jeg har endnu ikke nogen baby i armene. (39+3 i dag) 

- tror nærmere det hænger sammen med, at jo større baby bliver, jo mindre plads bliver der til alt andet der normalt bor i kroppen, som Fx mavesækken, hvilket kan resultere i halsbrand. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

MorTil3+

Tror ikke det er et tegn på fødsel, jeg havde halsbrand hver dag de sidste 6 mdr af alle mine graviditeter. Det er forfærdeligt og jo større baby blev jo værre blev halsbranden. Har til tider måtte sidde op og sove. Var flittig bruger af alminox, balancid og sødmælk. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

MortilM

De sidste dage inden jeg fødte oplevede jeg tvært imod at få mindre halsbrand - måske fordi baby lå meget lavt og der blev mere plads... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.