Syg og gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.266 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Bom

Ja som overskriften siger, er jeg syg og gravid.. Jeg har fået en ordentlig omgang influenza med feber, snot og ondt i halsen.. Men hvordan har bebs det med at mor er syg??

Knus Maria 7+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

baby2010

DU ER BLEVET GRAVID!!! TILLYKKE!

VI skrev sammen for noget tid siden, og vi havde begge nogle irriterende lange cyklusser, så det er da helt vidunderligt, at det nu også er lykkes for dig!!!

Og så til sagen:: baby har ikke nogen problemer med at du er syg. Bare sørg for at orientere dig om medicin osv., så du ikke får taget noget, baby ikke kan tåle.

Rigtig god bedring søde - ih hvor er jeg glad på dine vegne

Anmeld

18. september 2009

linemus

Øv, hvor træls for dig. Men bare rolig, baby har det ganske fint inde i maven. Jeg havde selv influenza i starten af min første graviditet.

God bedring

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Mini-Terp skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg syg og gravid.. Jeg har fået en ordentlig omgang influenza med feber, snot og ondt i halsen.. Men hvordan har bebs det med at mor er syg??

Knus Maria 7+1

Tillykke med lille bebs i maven .

Jeg var godt nok noget længere henne da jeg fik Influenza i min graviditet, men ringede og snakkede med fødegangen og de sagde jeg kunne være absolut rolig, men skulle dog ringe hvis jeg fik en temperatur over 40 grader, men det var lige så meget for min egen skyld .

Anmeld

20. oktober 2009

SilleElisa

Hejsa Jeg står også og har fået noget influenza/halsbetændelse. Jeg er i 17+3 og kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke er blevet rask endnu! Jeg har været syg siden torsdag, og nu snakker vi tirsdag.. Kan det passe, at det skal tage så lang  tid at komme over??

Er da urolig for bebs..

Kram

Anmeld

20. oktober 2009

Rikkemor89

Rolig alle sammen, jeres babyer skal nok klare sig, jeg er 14+6 & jeg har altså vært syg i en uge & 5 dage & min baby har det godt (:

Anmeld

20. oktober 2009

little-star

go bedring - det er så træls at være syg når man er gravid,....synes det tager noget længere tid om at forsvinde igen

Anmeld

20. oktober 2009

Cris

Mini-Terp skriver:

Knus Maria 7+1

Bebsen ved ikke så meget om det endu, den er meeeeege lille og har travlt med at vokse lige nu. De har det fint i maven og kan ikke gætte, at du har influenza lige nu. Du skal bare være sølle i sengen med masser af te og ikke tænke så meget på andet   God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.