Hvor meget sover jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2015

Didde85

Steffecph skriver:

Jep. Det er forfærdeligt! Hun sov ellers igennem fra hun var 4 måneder, men de sidste 3 uger har været et mareridt. Vi er ret sikre på at det er når hun vender sig om på maven i søvne.. 

Ja det må du nok sige... Det må ikke være sjovt.

I kan ikke svøbe hende eller støtte hende med tæppe/puder så hun ikke vender sig? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

Didde85

Vega er inde i sådan en periode hvor hun bliver lidt frustreret fordi hun kan vende sig, men ikke komme frem ad(hun suser bare rundt i cirkler-sjovt syn) mod målet så bliver hun sur.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

maak

Min søn på snart 5 mdr. sover fra 20-06.30 uden at vågne (måske sut 1-2 gange ved 4-5 tiden)

Om dagen sover han 4-5 timer fordelt på 3 lure, gerne to lur på 1,5-2 timer og en sen eftermiddagslur på max en time  

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Didde85 skriver:

Okay så er jeg alligevel heldig nok. Det er lidt sjovt at høre andre børns/familiers mønster.

Om natten sover Vega 20-7 uden opvågninger men til gengæld så sover hun ikke længe om dagen hun sover ca. 20-45min 3 gange så der er man meget på. Men er virkelig taknemmelig over natten.

Sådan var min store pige, og er egentlig stadig nu hun er 3,5 - altså sover som en sten om natten (hun sover jo så ikke mere om dagen).

Min dreng på 7 mdr er helt modsat - han tager 3 lure om dagen (også da han var 5 mdr). Somregel er de første 2 af 1,5-2 timer, og så 40 min sidst på eftermiddagen. Så sover han fra 19-06 men med en del opvågninger, ca hver 2-3.time. Nogle gange kan jeg få ham til at sove igen med sutten, men de fleste gange vil han have mad, og sover ikke igen førend jeg giver efter (jeg har skam brugt mange nætter på at kæmpe, det er bare pointless når han efter 1 time stadig ikke sover). Hvis jeg ikke får ham bøvset af, vågner han igen efter 1 time og skriger fordi bøvsen presser på. Så jeg får godt nok ikke meget søvn, nogle gange når jeg end ikke at falde i søvn inden han vågner igen. I weekenden kan min mand tage lidt over, men i løbet af ugen er der jo bare ikke noget at gøre.

Personligt tror jeg det er et spørgsmål om de er A eller B mennesker, og derfor ikke noget man kan ændre på. Jeg kan godt huske jeg synes det var hårdt dengang med min pige - man får jo slet ikke noget pusterum i løbet af dagen. Men nu efter 7,5 mdr uden søvn vil jeg godt nok give MEGET for at bytte 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mor til guldklumpen

Steffecph skriver:

Jep. Det er forfærdeligt! Hun sov ellers igennem fra hun var 4 måneder, men de sidste 3 uger har været et mareridt. Vi er ret sikre på at det er når hun vender sig om på maven i søvne.. 

Åhh gør min søn på 7 måneder også 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Steffecph

Mor til guldklumpen skriver:

Åhh gør min søn på 7 måneder også 

Det er tortur altså. :-D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.