Lige et VE ?-mål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Disney79

Kan en ve godt starte med at trække i den ene side kun????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Disney79

sletter ikke nogen der ved noget om det?? 

Anmeld

18. september 2009

Mathilde

Hmm mine første veer mærkede jeg hen over hele lænden, så ved det ikke... Men man oplever jo veer forskelligt, så det kan da godt være der er optræk til noget
Men du er ikke i tvivl når det for alvor går løs...

Held og lykke

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Disney79 skriver:

sletter ikke nogen der ved noget om det?? 

Jeg tror det kan føles meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg selv synes det trak i hele underlivet fortil. Mange jeg har snakket med beskriver det også som går det op i lænden bagtil.

Anmeld

18. september 2009

Disney79

Tror der er op træk til noget lige nu går der ca 15min mellem hver og føles som de veer jeg havde sidst de sidder bare lidt anderledes  Men nu har jeg lige været i bad og taget et par panodil som min jordmoder sagde jeg skulle for er det veer forsvinder de ikke

Anmeld

18. september 2009

Mathilde

Disney79 skriver:

Tror der er op træk til noget lige nu går der ca 15min mellem hver og føles som de veer jeg havde sidst de sidder bare lidt anderledes  Men nu har jeg lige været i bad og taget et par panodil som min jordmoder sagde jeg skulle for er det veer forsvinder de ikke

Uhh det er da rigtig spændende!

Anmeld

18. september 2009

Disney79

de tog det øverste af smerten men de kommer stadigvæk

Anmeld

18. september 2009

4kløver

Disney79 skriver:

de tog det øverste af smerten men de kommer stadigvæk

Held og lykke...   LYder som om du snart bliver mor 

Anmeld

18. september 2009

Disney79

igen gik de i stå

Anmeld

18. september 2009

N&J

Jeg fik også de der fra den ene side... og de kom egentlig også sådan lidt indimellem i løbet af dagen, men det var ikke veer hos mig, der gik to dage, men så måtte jeg også op om natten og gå lidt rundt indtil den rigtige første ve startede og vandet gik.. jeg troede også.. og selvfølgelig er veerne og smerterne forbundet med veer forskelligt fra kvinde til kvinde, men det kan også være din krop der fortæller dig at nu skal du til at gøre klar.. jeg gik 9½ dag over da de jo startede om natten..

håber det bedste... og at det snart skal være, man er jo ved at gå til at spænding til sidst...

fra Jane og Nikita (som heller ikke gad ud af hendes mors mave  
               til tiden...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.