Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi overvejer meget mm Viva skal ønske sig et legehus til vores lille baghave når hun bliver 1 år lige om snart
men er der et i kan anbefale?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et legehus er bare sådan en god investering
Mine piger har et hus i træ - hvilket jeg synes er flottest. Der er vinduer, dør og en terrasse. Indeni har de et lille køkken samt bord og stole
De bruger det hver gang de er i haven
Kay skriver: Vi overvejer meget mm Viva skal ønske sig et legehus til vores lille baghave når hun bliver 1 år lige om snart men er der et i kan anbefale?
Vi har et trælegehus fra xl byg. Den har en dør, vindue samt en lille veranda. Indtil videre har der været mange timers leg i den.
god ide.
herhjemme har vi et træ hus fra xlbyg.
men syntes også man kan få rigtig mange gode i plastic hvis pladsen ikke er så stor.
AnjaHM skriver: Et legehus er bare sådan en god investering Mine piger har et hus i træ - hvilket jeg synes er flottest. Der er vinduer, dør og en terrasse. Indeni har de et lille køkken samt bord og stole De bruger det hver gang de er i haven
Lige netop vil ha et rigtig et i træ
jeg elskede mit da jeg var barn
female skriver: Vi har et trælegehus fra xl byg. Den har en dør, vindue samt en lille veranda. Indtil videre har der været mange timers leg i den.
Tak det vil jeg se nærmere på
hannetheis skriver: god ide. herhjemme har vi et træ hus fra xlbyg. men syntes også man kan få rigtig mange gode i plastic hvis pladsen ikke er så stor.
Vil helst havde et i træ
men det burde der også være plads til hvis vi ikke vælger et kæmpe
http://www.xl-byg.dk/produkter/haven/legeredskaber/legehus/ditas-tola-legehus-m-roed-rutsjebane-legehus.htm
over vejer lidt dette men ved ikke om det bliver for stort
Kay skriver: http://www.xl-byg.dk/produkter/haven/legeredskaber/legehus/ditas-tola-legehus-m-roed-rutsjebane-legehus.htm over vejer lidt dette men ved ikke om det bliver for stort
Ih hvor er den bare fin.
female skriver: Ih hvor er den bare fin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128