Hvad skal hun have med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
7 svar
3 synes godt om
2. oktober 2015

Benjamins'mor

Hej piger. 

Min datter bliver 2 år her d. 13 oktober, men da det jo er i efterårsferien skal hun holde fødselsdag i vuggestuen d. 9. Men jeg har ikke den fjerneste ide om hvad hun skal have med? Hvad har jeres haft med til fødselsdag i vuggestuen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Benjamins'mor skriver:

Hej piger. 

Min datter bliver 2 år her d. 13 oktober, men da det jo er i efterårsferien skal hun holde fødselsdag i vuggestuen d. 9. Men jeg har ikke den fjerneste ide om hvad hun skal have med? Hvad har jeres haft med til fødselsdag i vuggestuen? 

nu går/gik mine børn godt nok i dagpleje, men der har/havde vi ikke noget med...

jeg kan ikke huske hvad Victors dagplejemor gjorde, men i Elises dagpleje sørger dagplejemoren for noget ekstra lækkert til ungerne - og balloner, som Elise vil have med hjem - og så har de andre børn en lille gave med til 10-20 kr...

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min havde små frugtspyd med og rosinpakker pakket ind i gavepapir så det var noget hyggeligt at pille i for alle børnene og et par fødselsdagsboller. 

Sidst havde han bananmuffins med, men chokoladestykker i. Men det er ko forskelligt hvad de tillader af sukker. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

nu går/gik mine børn godt nok i dagpleje, men der har/havde vi ikke noget med...

jeg kan ikke huske hvad Victors dagplejemor gjorde, men i Elises dagpleje sørger dagplejemoren for noget ekstra lækkert til ungerne - og balloner, som Elise vil have med hjem - og så har de andre børn en lille gave med til 10-20 kr...

I vuggestuen skal vi selv have noget med. 

Det skulle vi også da min søn gik i dagpleje for 2 år siden.

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Pizzasnegle

boller

ostehaps og fignestænger

abemad

mini pandekager

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Carina:-)

Vores havde frugtmonster og kagemand der var lavet af kvarte stk rugbrød med pålæg. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Vores havde frugtmonster og kagemand der var lavet af kvarte stk rugbrød med pålæg. 

Synes også de der frugt monstre er vildt flotte og fascinerende, tror bare ikke selv jeg kan lave et.

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Mette25

Da min søn blev 2 havde vi pølsehorn og frugtspyd med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.