Hvornår fik du svar på jobsamtale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik du svar på jobsamtale?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.832 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Bare svar det der passer bedst på din situation  Hvis du har lyst, må du meget gerne skrive om jobbett var i privat eller offentlig regi.

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er udd pædagog og ved alle de samtaler jeg har været til i min tid, er jeg stort set gået der fra med en vagtplan og en kontrakt.

Her da jeg sidst var til samtaler (2 på en dag ) blev jeg ringet op et par timer sener fra den første samtale, med et tilbud om en fast stille på trods af at jeg havde søgt et vikiriat. 

Ringede så selv til sted nr 2 og fortalte at jeg var blevet tilbudt en fast stilling. Efter 2 dage blev jeg ringet op fra sted nr 2, som gerne ville have mig som vikar. 

Hvis der er gået mere end et par dage siden samtalen ku jeg godt finde på at ringe til dem og tjekke om de evt havde "glemt" mig. Vh stine

Anmeld Citér

2. oktober 2015

sne190810

Min mand søgte arbejde midt july og var til samtale med dem slut july. Han har først fået svar i sidste uge, og de er meget interesseret i ham. 

Det er dog privat firma, og grunden til det har taget tid er at de først skulle opveje mulighederne ved at ansætte ham samt undersøge det hele,  da de skulle oprette en ny speciel stilling han skulle udfylde. 

Han arbejder i medie og reklame bureau. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

ninibadini

Det sidste job jeg fik i privat regi fik jeg svar efter to dage. Mit forrige job kommunalt fik jeg svar samme dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.