Blødning efter udskrabning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.763 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2015

Malene_w

Heej alle

Jeg har desværre mistet barn i uge 15, og det skete efter lægerne pludselig ikke kunne se hjerteblink længere. Efter at have været indlagt i 4 dage grundet blødning.

Jeg blev derfor scannet og de kunne se moderkagen havde løsnet sig, og barnet havde ikke mere fostervand  

Jeg var i uge 15+0 den dag det skete, og det var d. 16/8-2015. 

Jeg skulle selv føde barnet, og jeg fik foretaget en udskrabning efterfølgende, men jeg har haft problemer med blødning lige siden. 

Er der andre der har prøvet at bløde i 7 uger efter fødsel og udskrabning?

Håber nogle der kan give nogle svar 

Malene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2015

stinemavepine

Hvor er jeg ked af dit tab. Kæmpe til dig!

Jeg blødte on and off i over syv uger efter en udskrabning, dog ikke fødsel. Det viste sig at være fordi de ikke havde fjernet det hele  Så jeg måtte have en udskrabning mere. Dog har jeg også en veninde som blødte i seks uger, hvorefter det stoppede og alt var fint. 

Kommer der stadig meget blod? I så fald ville jeg kontakte læge eller sygehus og blive tjekket igen.

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Malene_w

Tak for svar 

Dejligt at høre at det ikke kun er mig der bløder så mange uger efter..

Gik alt godt efter din anden udskrabning?

Ja jeg bløder stadig hver dag, men meget forskelligt hvor meget der kommer.. Har ikke oplevet endnu at det bare er udflåd der kommer Syntes det er hårdt at blive ved med at blive ved med at blive mindet om det hver dag, men det kan du nok nikke genkendende til..

Anmeld Citér

2. oktober 2015

JH12

Jeg har selv haft en sen abort og skulle også føde barnet, efter en uge stoppet jeg med at bløde, men på 10 dagen kom en kæmpe klump ud, og efterfølgende en masse klumper og blød, det viste sig at moderkagen ikke var kommet helt ud.. Heldigvis gjorde min krop selv arbejdet.

Det gør mig ondt med dit tab. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

stinemavepine

Malene_w skriver:

Tak for svar 

Dejligt at høre at det ikke kun er mig der bløder så mange uger efter..

Gik alt godt efter din anden udskrabning?

Ja jeg bløder stadig hver dag, men meget forskelligt hvor meget der kommer.. Har ikke oplevet endnu at det bare er udflåd der kommer Syntes det er hårdt at blive ved med at blive ved med at blive mindet om det hver dag, men det kan du nok nikke genkendende til..

Ja, det er pisse hårdt  Ikke lige det man har brug for.

Alt gik godt efter anden udskrabning  Blødte kun ganske kort, fik min mens efter et par uger og blev så gravid. Et sandt mirakel - har nu 11 dage til termin 

Krydser fingre for at det også snart lykkes for jer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.