(februar) Hvordan er jeres ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Misjelle

Linus er bare blevet så mor og far syg, i går kom farmor og farfar lige forbi fordi de skulle hente nogle ting. Han vil kun hænge på mor og far når der er andre og hvis de får lov til at holde ham, som de jo bare så gerne vil, så begynder han at skrige og græde. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller hvorfor han er blevet så bange for "fremmede" .

Synes det er rigtig ærgeligt at det er så slemt, men håber da det bliver bedre på et tidspunkt.

Hvordan er jeres små og er der noget man kan gøre for at gøre det bedre? 

Michelle som ellers har en rigtig glad dreng når det kun er mor og far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Mira0911

Som sagt, som jeg skrevet det andet sted... :O)

Jeg kan f.eks godt sætte hende i sofaen ved siden af gæsterne... Så kan der gå 5 min. så skriger og græder hun...

Men sjovt at hun vil over til dem når de er på vej ud af døren...

Anmeld

18. september 2009

Diana...

Uhh jeg glæder mig ikke til den periode. Men her er Lucas lige nu lige glad han synes bare det hyggeligt og sjovt med gæster men det er meget normalt at de for sådan en periode og det er her om kring 6-8-10 mdr alderen den kommer har jeg hørt/læst men det jo kun en kort periode så tror ikke man kan gøre så meget det jo et spring i deres udvikling. 

Knus Diana som her HELT alene hjemme lille manden er ude og blive passet PUHA.

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Som sagt, som jeg skrevet det andet sted... :O)

Jeg kan f.eks godt sætte hende i sofaen ved siden af gæsterne... Så kan der gå 5 min. så skriger og græder hun...

Men sjovt at hun vil over til dem når de er på vej ud af døren...

Ja det er lidt skørt, men typisk børn .

Og tillykke med de 25 Dutte

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Misjelle skriver:

Ja det er lidt skørt, men typisk børn .

Og tillykke med de 25 Dutte

Hehe ja..

Mange tak skal du have...

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Uhh jeg glæder mig ikke til den periode. Men her er Lucas lige nu lige glad han synes bare det hyggeligt og sjovt med gæster men det er meget normalt at de for sådan en periode og det er her om kring 6-8-10 mdr alderen den kommer har jeg hørt/læst men det jo kun en kort periode så tror ikke man kan gøre så meget det jo et spring i deres udvikling. 

Knus Diana som her HELT alene hjemme lille manden er ude og blive passet PUHA.

Jeg er heller ikke sikker på at det er alle der får det sådan, det er nok bare generelt. Måske i er heldige at Lucas bare glider forbi det .

Håber som sagt at det kun er en kort periode, synes det bliver lidt hårdt hvis det varer 5-6 mdr. frem .

Diana, så må du huske at pleje dig selv lidt

Anmeld

18. september 2009

MoarLK

Det er meget normalt at ungerne, når det punkt i deres liv.
Lotus er også igennem den lige for tiden. Når der er andre til stede end lige mor, far og storesøster, så går hun også fuldstændig i stå og tudbrøler.
Men jeg ved at det kun er en periode, og at det går over igen.
Skal bare forklare det til folk, at hun er igennem sådan en periode lige nu, så de ikke bliver totalt fornærmet.
Det kan jo være svært for de der bedsteforældre at forstå, at deres barnebarn ikke lige gider dem pt.

læs følgende link
http://www.navlestreng.dk/artikler/Mine-boern/Baby-0-12-mdr.-/Psykisk-og-social-udvikling/Seperationsangsten/e_35_932.page

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Khanh skriver:

Det er meget normalt at ungerne, når det punkt i deres liv.
Lotus er også igennem den lige for tiden. Når der er andre til stede end lige mor, far og storesøster, så går hun også fuldstændig i stå og tudbrøler.
Men jeg ved at det kun er en periode, og at det går over igen.
Skal bare forklare det til folk, at hun er igennem sådan en periode lige nu, så de ikke bliver totalt fornærmet.
Det kan jo være svært for de der bedsteforældre at forstå, at deres barnebarn ikke lige gider dem pt.

læs følgende link
http://www.navlestreng.dk/artikler/Mine-boern/Baby-0-12-mdr.-/Psykisk-og-social-udvikling/Seperationsangsten/e_35_932.page

Ja det er lige netop det med bedsteforældrene der er meget, meget svært. De kan simpelthen ikke rigtig acceptere at han bare ikke vil dem i øjeblikket. Synes ofte jeg ender med at være en stor undskyldning på hans vegne , men tror bare jeg skal til at være lidt mere bestemt.

Lader du bedsteforældre holde, eller "skåner" du helt Lotus i øjeblikket?

Anmeld

18. september 2009

MoarLK

Synes ikke at du skal føle, at du behøver at give dem en undskylning for, at han har det sådan for tiden.
Jeg lader det hele køre efter Lotus, hvis hun er okay med at være hos dem så gør vi det, men lige så snart at hun ikke føler sig tilpas, så kommer hun over til mor eller far igen.
De der bedsteforældre har bare glemt hvordan det selv var da vi var små, da gik vi jo også igennem det sammen.
Mine forældre og svigerforældre er heldigvis forståeligt hvad det ang.
Jeg siger ting som det er, og Lotus bestemmer farten for tiden, så den accepterer de også.....

Anmeld

21. september 2009

novalfrida

Det er ikke seperationsangst fasen??
Den har Alfrida nu,hun græder hvis jeg går fra hende...Og sidder hun hos farmand og jeg kommer hen til dem,begynder hun at  græde indtil jeg tager hende... Også selvom hun og farmand lige har pjattet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.