C9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2015

Anonym trådstarter

Hejsa jeg starter op på c9 imorgen og vil gerne høre om der er nogen af jer der har været igang med det ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2015

DortheL

Anonym skriver:

Hejsa jeg starter op på c9 imorgen og vil gerne høre om der er nogen af jer der har været igang med det ?

Jep. Jeg kunne kun klare til og med dag seks. Jeg blev så syg af det. Kvalme, opkast, diarré, migræne og svimmelhed.

Tabte mig to kg. på de seks dage.

Der står at man har tilfredshedsgaranti- bare sørg for, at gemme ALT emballage, ellers får du ingen penge tilbage, hvis det er. 

Anmeld Citér

30. september 2015

linkon

Jeg var meget fornøjd med det  jeg gik ned 6 kg og 20-30 cm, og har kommet ind i gode madrutiner og gået ned 3 kg mer efter endt kur for 1 mnd siden sådan Ca 

Anmeld Citér

30. september 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jep. Jeg kunne kun klare til og med dag seks. Jeg blev så syg af det. Kvalme, opkast, diarré, migræne og svimmelhed.

Tabte mig to kg. på de seks dage.

Der står at man har tilfredshedsgaranti- bare sørg for, at gemme ALT emballage, ellers får du ingen penge tilbage, hvis det er. 

Ih det lyder ikke godt det har nok været for stor en omvæltning for dig? okay jeg gemmer det hele just in case. 

Anmeld Citér

30. september 2015

Anonym trådstarter

linkon skriver:

Jeg var meget fornøjd med det  jeg gik ned 6 kg og 20-30 cm, og har kommet ind i gode madrutiner og gået ned 3 kg mer efter endt kur for 1 mnd siden sådan Ca 

Wauw! Må jeg spørge hvor meget du vejede? Jeg vejer 60 kg så regner ikke med at tabe så mange kg. Fokuserer mere på cm dem håber jeg at der ryger mange af. Og fedt at du har tabt dig ydeligere

Anmeld Citér

30. september 2015

linkon

Anonym skriver:

Wauw! Må jeg spørge hvor meget du vejede? Jeg vejer 60 kg så regner ikke med at tabe så mange kg. Fokuserer mere på cm dem håber jeg at der ryger mange af. Og fedt at du har tabt dig ydeligere

Vejde 85, så var lige 7 kg over normal bmi, det var lige de sidste babykiloene der skulle af, som jeg ellers har slidt med de 8 mnd siden fødsel :-)

Anmeld Citér

30. september 2015

Anonym trådstarter

linkon skriver:

Vejde 85, så var lige 7 kg over normal bmi, det var lige de sidste babykiloene der skulle af, som jeg ellers har slidt med de 8 mnd siden fødsel :-)

Hvor er det lækkert. Glæder mig vildt meget til at starte imorgen men nu lugtede jeg lige til gelen. Det lugter afskyeligt! Kunne du nemt få det ned? Det smager måske bedre end det lugter

Anmeld Citér

30. september 2015

AJ14

Anonym skriver:

Må man spørge hvad det er for noget. ? 

Anmeld Citér

30. september 2015

linkon

Anonym skriver:

Hvor er det lækkert. Glæder mig vildt meget til at starte imorgen men nu lugtede jeg lige til gelen. Det lugter afskyeligt! Kunne du nemt få det ned? Det smager måske bedre end det lugter

Jeg synes faktisk gelen smagte godt og drikker den stadig, jeg havde dog problemer med shaken, den synes jeg var grusom :-p men min kæreste kunne ikke klare gelen, så han blandet den i shaken og kunne ikke smage den :-)

Anmeld Citér

30. september 2015

Anonym trådstarter

linkon skriver:

Jeg synes faktisk gelen smagte godt og drikker den stadig, jeg havde dog problemer med shaken, den synes jeg var grusom :-p men min kæreste kunne ikke klare gelen, så han blandet den i shaken og kunne ikke smage den :-)

Okay ja om aftenen skal man jo bare nogengange have gelen uden shaken men jeg finder ud af det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.