Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan skal den samles ved selerne i bunden.
Det er en rømer safe-plus II autostol.
Håber der er nogen der har et billed så jeg kan se hvordan den skal være.
På forhånd tak for hjælpen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
klokkeblomsten85 skriver: Hvordan skal den samles ved selerne i bunden. Det er en rømer safe-plus II autostol. Håber der er nogen der har et billed så jeg kan se hvordan den skal være. På forhånd tak for hjælpen
Jeg aner det ikke, men er sikker på du kan google en manual eller lign.
monedk skriver: Jeg aner det ikke, men er sikker på du kan google en manual eller lign.
Har prøvet at Google det. Jeg kan ikke finde noget om selerne i bunden.
tag den med ind i en baby butik så er du sikker på at det bliver gjort helt rigtig
De skal sættes fast i bunden inde i stolen, skal de i hvert fald i vores
Andre der kan hjælpe.
Hvis det er som på vores (andet mærke og ældre årgang). Så skal du køre selen i midten igennem dem til højre og derefter sætte den fast i den til højre.
Hvis bøjlen til venstre er som den til højre aner jeg det ikke :/
klokkeblomsten85 skriver: Andre der kan hjælpe.
Har du set mit svar? Vores seler med samme slags dimser sidder fast inden i stolen under stoffet.
Christina88 skriver: Har du set mit svar? Vores seler med samme slags dimser sidder fast inden i stolen under stoffet.
Undskylder overså det.
Syntes at huske at det var udvendig at den skal sættes sammen. Jeg må kører i babysam i morgen og håbe de kan hjælpe.
Har du et billed af den. For tror du har ret. Min hukommelse har det vist ikke så godt.
Jeg kan ikke se hvordan de skal samles.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128