Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Happy

Hej jeg er 11 uger henne og synes i dag og i går at jeg har blødt en lille smule, andre der har oplevet det og er det normalt?
Man bliver jo pludselig meget nervøs for om noget er galt, har ikke ondt i maven eller andet udover den oppustelighed jeg konstant går rundt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

tip

Hej,

Jeg synes at du skulle kontake din læge for bare lige en sikkerheds skyld, for så har du ikke det hængene over hovedet

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

Jeg små blødte også en meget lille smule mellem uge 8 og 10 i min graviditet, så det kan sagtens være ubetydeligt. Jeg ville nu stadig blive tjekket af en læge, bare for at være på den sikre side.

Håber alt er som det skal være

Michelle

Anmeld

18. september 2009

Henriette72

Jeg har også små blødt et par gange og jeg blev skannet hver gang for at være sikker på at baby har det godt.

Jeg ville også kontakte lægen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt

Knus

Anmeld

18. september 2009

christina2412

jeg havde 4 små blødninger fra uge 8-14. første gang gik jeg helt i panik, tog til lægen og blev sendt videre til skanning men alt var fint, de andre tre gange tog jeg det mere roligt, det gik over efter ca 2 timer alle gangene.

men er du meget nervøs skal du kontakte din læge, det ikke sjovt, at gå og være bange og nervøs.

christina 32+1

Anmeld

8. oktober 2009

Lunae

Jeg startede med at bløde i mandags og ringede straks til lægen. Hun fortalte mig at 20 % af alle gravide kvinder på et eller andet tidspunkt i deres graviditet, ville opleve blødninger. Hun bad mig ringe tilbage hvis det blev mere eller at jeg fik ondt. I dag har jeg så kontaktet lægen igen og skal til undersøgelse kl 10. Jeg synes du skal ringe til lægen - hellere en gang for meget end en gang for lidt! Personligt tror jeg ikke, at der er noget galt hos mig, men det er bare ikke noget men gambler med Held og lykke!

Lunae 11+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.