Må lige spørge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Heidi B

Jesper har en bror som har valgt aldrig at deltage i børnefødselsdage i familien...
Der er også ti niecer og nevøer, alle bor på sjælland, broderen bor ved Århus.
Han giver ikke gaver hverken til jul eller fødselsdage da ham og kæresten har valgt ikke at deltage. De deltager kun i runde fødselsdage, konfirmationer og lign.
Det er accepteret i familien, selvom vi ikke kan forstå det!
Forleden dag kom der så et kort til Ida(min mands datter) med fødselsdags kort med 200 kr i.
Venter så nogle dage før jeg tager det op med Jesper....
Må indrømme jeg synes det er mærkeligt de giver gave til et barn i en hustand med 3 børn. Og jeg ville tage en snak med de andre med børn. Men det vil Jesper ikke have. Sagde så at man kunne ringe til broderen og sige at tak for kortet til Ida, og så spørge om de har sendt til Jeppe og Mikkel, for det har vi så ikke modtaget....

Altså jeg er sgu lidt stødt på mancetterne....

Skal jeg lade det ligge eller???
For min grund holdning er jo at man selv bestemmer hvem man giver gave og hvor meget, men hvad nu hvis der ikke havde været så lang tid imellem ungerne, så havde de jo nok stillet spørgsmål...

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

3rollinger

Hej Heidi

Jeg kan godt forstaa at du er stoedt. Man vil jo bare sine boerns bedste.

Men naar det er sagt saa tror jeg at jeg ville lade det ligge. Som du selv naevner bestemmer man selv hvem man giver gaver til. Og det er sikkert ikke personligt. De har maaske bare lige kommet i tanke om det til Idas foedselsdag. Isaer synes jeg nok det er Jespers beslutning naar det nu er hans bror.

Hvis det bliver ved i flere aar, at de kun husker Ida og ikke drengene, saa ville jeg naevne det, for der kommer jo en dag hvor de laegger maerke til det. Og saa kunne man maaske forestille der ligger mere bag. Men lige nu er de fuldkommen ligeglade.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.