Guldkorn fra min datter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Tina2

Her til aften sidder Filuca (5 år) hos mig og jeg ser tv, mens hun er ved at flette håret på en Barbiedukke.........

Der er reklamer og så kommer Viasatnisserne....... I ved den hvor avisen flyver hen i hovedet på den ene  Sætninger som "a' hirl tosse' mæ' ham" og "det sker bare æ' det der".....

Filuca kigger lige op men fletter ellers videre...... Efter reklamen siger hun: Mor, er de to nisser fra Thisted, sådan som de snakker"???

Ha ha ha, Thomas og jeg var helt smadrede af grin!!! Kan jo faktisk godt forstå hun spurgte, det minder jo lidt om hinanden det sprog de snakker og det der bliver talt i Thisted, ha ha

Jeg kommer fra Thisted, så derfor ved hun jo hvordan folk taler deroppe  Mormor og morfar bor der jo stadig....

Ha ha, synes bare det var total godt sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Harfeletten

Tina2 skriver:

Her til aften sidder Filuca (5 år) hos mig og jeg ser tv, mens hun er ved at flette håret på en Barbiedukke.........

Der er reklamer og så kommer Viasatnisserne....... I ved den hvor avisen flyver hen i hovedet på den ene  Sætninger som "a' hirl tosse' mæ' ham" og "det sker bare æ' det der".....

Filuca kigger lige op men fletter ellers videre...... Efter reklamen siger hun: Mor, er de to nisser fra Thisted, sådan som de snakker"???

Ha ha ha, Thomas og jeg var helt smadrede af grin!!! Kan jo faktisk godt forstå hun spurgte, det minder jo lidt om hinanden det sprog de snakker og det der bliver talt i Thisted, ha ha

Jeg kommer fra Thisted, så derfor ved hun jo hvordan folk taler deroppe  Mormor og morfar bor der jo stadig....

HAHAHAHAHAHAHAHA    
Får jo helt ondt i maven, af at grine sådan .. Nøj, en go' kommentar.
De kommer altså med nogle dejlige guldkorn, nogle gange, de kære små

Den bedste jeg husker min nevø, er fra dengang han gik i børnehave - Han har nok været 3-4 år.
Børnehaven var på tur i skoven, og efter de havde vandret MIDT skoven i en halv time, udbryder min nevø, meget overrasket  "NEEJ SE ?! - ET TRÆ!!!!"
(surprise, du er i skoven, knægt )

Var flad af grin, da pædagogen fortalte det

Anmeld

18. september 2009

Mutti2

Tina2 skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... Hvor er hun dog skøn  

Det er sjovt hvordan børn tænker over tingene, man bliver godt nok overrasket over hvor mange tanker de ligger i de ting de siger

Hvor jeg glæder mig til at kunne opleve den slags kommentar

Knus Pernille, fra Thisted

Anmeld

18. september 2009

Tina2

Harfeletten skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHA    
Får jo helt ondt i maven, af at grine sådan .. Nøj, en go' kommentar.
De kommer altså med nogle dejlige guldkorn, nogle gange, de kære små

Den bedste jeg husker min nevø, er fra dengang han gik i børnehave - Han har nok været 3-4 år.
Børnehaven var på tur i skoven, og efter de havde vandret MIDT skoven i en halv time, udbryder min nevø, meget overrasket  "NEEJ SE ?! - ET TRÆ!!!!"
(surprise, du er i skoven, knægt )

Var flad af grin, da pædagogen fortalte det

Ha ha ha!!!!! Ja, så kan man tænke over hvad han egentlig har gået og kigget på den sidste halve time

De er sgu sjove de små, Filuca kommer godt nok med nogle sjove kommentarer ind imellem

Anmeld

18. september 2009

Tina2

Milla-Victoria's mor skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... Hvor er hun dog skøn  

Det er sjovt hvordan børn tænker over tingene, man bliver godt nok overrasket over hvor mange tanker de ligger i de ting de siger

Hvor jeg glæder mig til at kunne opleve den slags kommentar

Knus Pernille, fra Thisted

Det kan du bestemt også godt glæde dig til, for det er YDERST underholdende hvad de fyrer af ind imellem, ha ha

Anmeld

18. september 2009

Misjelle

nåååh hvor er hun sød... elsker bare børnelogik .

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Super cool!!! Som deres betragtninger på verden  De har virkelig nogen gode måder at se på tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.