Guldkorn, ha ha!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Tina2

Her til aften sidder Filuca hos mig og jeg ser tv, mens hun er ved at flette håret på en Barbiedukke.........

Der er reklamer og så kommer Viasatnisserne....... I ved den hvor avisen flyver hen i hovedet på den ene

Filuca kigger lige op men fletter ellers videre...... Efter reklamen siger hun: Mor, er de to nisser fra Thisted, sådan som de snakker"???

Ha ha ha, Thomas og jeg var helt smadrede af grin!!! Kan jo faktisk godt forstå hun spurgte, det minder jo lidt om hinanden det sprog de snakker og det der bliver talt i Thisted, ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Annette

Ha ha ha, ja kan da godt forstå hun gerne vil ha at vide om de kommer fra Thisted, når de snakker ligesom dem derfra :0)

Oliver havde været ude og lege med en kammerat i går og da han kom hjem spurgte jeg selvfølgelig om det havde været sjovt..
Han svarede at det havde det, men at der var nogle mænd de ikke måtte snakke med for de var mega mega sindssyge!!
Jeg ville lige prøve ham af og spurgte hvad betyder sindssyg?
Han svarede: det er sådan nogen der er vild skøre i bolden!!!
OG det har han ikke hørt fra mig, ggg

Knus Annette

Anmeld

18. september 2009

Tina2

Ha ha, ja de hører bare ALT! Man skal passe på hvad man siger......

Sindssyg er også hørt her et par gange.....  Det er sgu sjovt med de kommentarer de fyrer af ind imellem.... God underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.