Begynder vinter sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
2 svar
1 synes godt om
27. september 2015

mortilsilke

Hej 

Min datter begynder så småt at gå nu, så jeg skal både finde nogle begynder sko og begynder vinter støvler.

Er der noget i kan anbefale? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Mortil2+

Ej hvor dejligt

Jeg ville vælge nogle støvler med bløde såler - og undgå alt omkring termostøvler, for de er oftes tunge, og sidder ikke til.

Superfit og Ecco er gode, men der er rigtig mange muligheder - bare vælg en kortere støvle, så den ikke fylder hele benet 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Malene.Hansen

Jeg vil også anbefale Ecco

Det du skal kigge efter på en begyndersko er, at den skal være "høj" så den støtter ankelen. Og så skal sålen være fleksibel; kan du bøje den med tommelfingeren på hælen og pegefingeren på snuden, så er den ok! Og så anbefaler man iøvrigt snørebånd, da den derved bedst kan spændes til dit barns fod. 

En vinterstøvle kan være rigtig træls for et barn, der lige har lært at gå, da de ofte er stive og tunge og derfor svære at gå i. Ecco har lavet denne støvle:  http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-mimic_3960066/9789113?navId=226, som jeg i sin tid blev anbefalet i en skobutik. Den er ikke så høj, som en "alm" vinterstøvle og derfor nemmere at gå i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.