Totalt tudeprinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
3 svar
1 synes godt om
25. september 2015

Anonym trådstarter

Ja det er lige hvad jeg er... Jeg kan begynde at tude over fødsler på tv, store begivenheder, film hvor der er involveret børn, tanken om flere børn (glædes tårer), ja alt muligt.. 

Tænker det er efter jeg blev mor for 2 år siden, men det er først her for omkring 6 måneder siden vil jeg tro, at mine følelser er helt ude på tøjet..

Er der nogen af jer, som også er totalt tudeprinsesser? Det kan godt være ret irriterende til tider, når man er ude eller andet �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja helt vildt!!! Det er især blevet værre efter jeg blev mor. Men også før det kunne jeg nemt græde til film fx.

men ja, bare der er en der fortæller en god historie der fornylig er sket, så vælder følelserne frem og jeg skal passe på at tårerne ikke titter frem.

Anmeld Citér

25. september 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

Ja det er lige hvad jeg er... Jeg kan begynde at tude over fødsler på tv, store begivenheder, film hvor der er involveret børn, tanken om flere børn (glædes tårer), ja alt muligt.. 

Tænker det er efter jeg blev mor for 2 år siden, men det er først her for omkring 6 måneder siden vil jeg tro, at mine følelser er helt ude på tøjet..

Er der nogen af jer, som også er totalt tudeprinsesser? Det kan godt være ret irriterende til tider, når man er ude eller andet �� 

Puha ja det er jeg ogaå blevet efter jeg blev mor. Elsker serien one tre Hill! Og tuder hele tiden, selv når lækre nathan Scott skal spille basket for NBA , altså det er sku forfærdeligt hehe... 

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

Haha, det er jo helt forfærdeligt �� Men samtidig er det faktisk rart at få grædt en gang i mellem, det skulle være så sundt ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.