Morgengave til manden som har alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
8 svar
9 synes godt om
25. september 2015

JH12

God formiddag 

Vi står og skal giftes lige om lidt. Der er styr på alt, meeeen jeg mangler morgengaven til min kommende mand? Der følelses som om han har alt, og er fuldstændig fantasi forladt. Nogen gode ideer? 

På forhånd tusind tak.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2015

nadia93

Hvad med en intim billed serie af sin kommende kone i hendes brude undertøj?

Anmeld Citér

25. september 2015

(august)

Min mand fik et klassisk ur af den dyrere slags som han stadig er super glad for efter svart 10 år. 

Anmeld Citér

25. september 2015

carinabj

JH12 skriver:

God formiddag 

Vi står og skal giftes lige om lidt. Der er styr på alt, meeeen jeg mangler morgengaven til min kommende mand? Der følelses som om han har alt, og er fuldstændig fantasi forladt. Nogen gode ideer? 

På forhånd tusind tak.. 

Jeg gav min mand en "date-kalender" 

Den gik ud på at en dag hver måned i det første år vi var gift arrangerede jeg en date. Han vidste ikke hvornår det var, eller hvad det var vi skulle lave... Jeg sørgede for pasning hvis dette var nødvendigt (alle dates var børnefrie, men nogen gange foregik det derhjemme efter putteritid..) vi lavede alt mulig blandet fx gå tur i parken med pitstop på en cafe til varm kakao, skøjtetur, bio, lave en lækker middag, massageaften, spilleaften, hygge i sofaen med film og bland-selv slik, hotelovernatning, picnic ja, alt efter interesser kan man jo arrangere alverdens forskellige dates ��

Anmeld Citér

25. september 2015

Lisbeth1985

Jeg gav min mand en weekend i København (vi er jyder),hvor jeg bl.a. havde arrangeret en tur i Tivoli :-) Han blev rigtig glad!

Anmeld Citér

25. september 2015

Malene76

JH12 skriver:

God formiddag 

På forhånd tusind tak.. 

Jeg gav min mand et gavekort til et rallyevent. Han tog en kammerat med sig og det var en stor succes. De deltog selv i løbet. 

Anmeld Citér

25. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

En tur til Padborg park hvis han er vild med biler, et ur, 

Anmeld Citér

26. september 2015

Mamalou

En storbyferie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.