Hvordan ville I reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
8 svar
11 synes godt om
24. september 2015

Anonym trådstarter

Hvis I fik blebarn hjem fra vs med en MEGET rød numse, uden at det var blevet nævnt af pædagogerne? Der var absolut INGEN rødmen imorges da hun blev afleveret, men nu har jeg lige haft bleen af hende (vi er lige kommet hjem) da hun var varm og jeg lige ville måle hendes temp (som var helt normal), og hun var simpelthen ildrød på tissekonen. Hun var også rød omkring numsen, men det var mere små prikker, i stedet for en stor plamage som på tissekonen. 

Hun blev ramt af nældefeber i tirsdags på benene og den ene balde, men det var væk i løbet af få timer.

Hvordan ville I reagere på det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

FruStolpe

Hvis I fik blebarn hjem fra vs med en MEGET rød numse, uden at det var blevet nævnt af pædagogerne? Der var absolut INGEN rødmen imorges da hun blev afleveret, men nu har jeg lige haft bleen af hende (vi er lige kommet hjem) da hun var varm og jeg lige ville måle hendes temp (som var helt normal), og hun var simpelthen ildrød på tissekonen. Hun var også rød omkring numsen, men det var mere små prikker, i stedet for en stor plamage som på tissekonen. 

Hun blev ramt af nældefeber i tirsdags på benene og den ene balde, men det var væk i løbet af få timer.

Jeg ville koncentrere mig om mit barn og få numsen fin igen og måske be om ekstra bleskift i vs fordi hun er rød 

Røde numser er aldrig sjove..... 

Anmeld Citér

24. september 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg ville koncentrere mig om mit barn og få numsen fin igen og måske be om ekstra bleskift  i vs fordi hun er rød 

Røde numser er aldrig sjove..... 

Anmeld Citér

24. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg ville nævne det i morgen og bede den om lige ag være ekstra opmærksom og skifte lidt oftere og evt smøre hende

Anmeld Citér

24. september 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Jeg oplevede det i min datters børnehave. Jeg sørgede for hun fik bleen af hjemme. Fik creme på eller kartoffel mel.

og så sagde jeg dagen efter at de skulle sørge for at skifte hende noget oftere. Det brokkede de sig over da det kun var bestemte tidspunkter de skiftede tis bleer på. Sagde det var jeg sådan set ligeglad med. Hun skulle ikke gå med en tis ble så længe at måsen blev rød. Hun klagede samtidig over tissekonen kløede. Tre gang måtte jeg sige det før det blev bedre. 

Anmeld Citér

24. september 2015

Fremad

Røde bagdele kommer her med lynets hast.... 

Jeg vil nævne imorgen den Bette døjer med rød bagdelen mm i denne periode.....

Men skylden vil jeg ikke kaste over på dem...for det kan ske SÅ hurtigt os selvom man skifter jævnligt 

Anmeld Citér

24. september 2015

MorDk

Bed personlaet om at være mere obs på bleskift nu hvor hun døjer med rød numse. Jeg ville bestemt ikke gøre noget stort ud af det. (Kun hvis der ikke blive gjort noget)

Anmeld Citér

24. september 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
sscm skriver:

Røde bagdele kommer her med lynets hast.... 

Jeg vil nævne imorgen den Bette døjer med rød bagdelen mm i denne periode.....

Men skylden vil jeg ikke kaste over på dem...for det kan ske SÅ hurtigt os selvom man skifter jævnligt 

Det samme her! Vh stine

Anmeld Citér

24. september 2015

Sissel

Hvis jeg lige skulle prøve at sætte mig i en pædagogs sted, med jeg ved ikke hvor mange blebørn, så tror jeg at chancen for at jeg glemte hvem det nu lige var der havde rød numse idag, var rimeligt stor.. Men måske er det bare mig der er virkelig glemsom..

I dit sted, ville jeg gøre hvad jeg kunne, i hjemmet, for at få numsen fin igen. Og så nævne det for dem i morgen. 

Så længe det ikke er et vedvarende problem i den vuggestue.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.