Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
5 svar
4 synes godt om
24. september 2015

Mom2beIhope

Så vidt jeg har læst mig frem til kan man se kønnet fra uge 14.

Foregår dette ved en seperat scanning? Skal man selv bestille tid eller er det ligesom en del af pakken når man er gravid?

Er der nogen, som erfaringer med den scanning på privat hospital kontra det offentlige?

Evt. anbefalinger i Storkøbenhavn/ Vestegnen.

Jeg håber at I vil dele jeres erfaringer med mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

Christine

Mom2beIhope skriver:

Foregår dette ved en seperat scanning? Skal man selv bestille tid eller er det ligesom en del af pakken når man er gravid?

Er der nogen, som erfaringer med den scanning på privat hospital kontra det offentlige?

Det foregår kun i det private, da det jo ikke er en scanning der har med sundhed at gøre. Nogle hospitaler vil dog gerne oplyse køn ved misdannelsesscanning i uge 18-20 hvis det kan ses.

Hos private scanningsklinikker kan kønnet søn regel ses fra 14+0 og det er mit indtryk at de fleste steder er virkelig dygtige til det. Jeg vil til enhver tid anbefale cyklusklinik.DK og Pia Zilstorff. Hun er virkelig dygtig og sød og de tilbyder en masse forskellige scanninger i forskellige prisklasser.

Anmeld Citér

24. september 2015

Christine

Mom2beIhope skriver:

Rigtige www er cyclusklinik.dk

Anmeld Citér

24. september 2015

Krussedulle

Mom2beIhope skriver:

Det er en privat scanning som du selv skal betale

jeg vil gerne anbefale scanningsklinikken på strøget hun var bare så sød og kompetent!

Anmeld Citér

24. september 2015

MortilM

Kan kun anbefale at få laves scanning i det private! Til nf tog det under 7 min, self var det rart at få af vide alt var find og normalt, men følte mig virkelig som et nummer i rækken. Tog til privat scanning hvor den sødeste jordemor scannede og scannede i 25 min til jeg var helt tryg og glad �� Det var alle pengene værd!! Bor i Jylland så ingen erfaring med scanning i Kbh ��

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mom2beIhope

Mange tak for jeres svar

Jeg må vist lige google mig lidt frem
Ihh, det er virkelig spændende det her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.