Min antidepressiv virker ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. september 2015

Anonym trådstarter

Som overskriften siger. Jeg har været på antidepressiv medicin små 2 mdr. Allerede på 2. Uge kunne jeg mærke en markant bedring i min psyke, jeg fik mere overskud og min lyst og kærlighed til min datter var pludselig til og få øje på (har en moderat til svær fødselsdepression) . Men de sidste par dage er det nu som om alle mine depressions symptomer kommer snigende igen. Dårlige morgener, negativ og ked , vred , og forvirret og mindre overskud. Hvad sker der lige?? Jeg havde lige fået en kanon rytme og dagligdag op og køre, og følte mig nogen dage helt og fuldstændig rask ..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

God-mor

Anonym skriver:

Som overskriften siger. Jeg har været på antidepressiv medicin små 2 mdr. Allerede på 2. Uge kunne jeg mærke en markant bedring i min psyke, jeg fik mere overskud og min lyst og kærlighed til min datter var pludselig til og få øje på (har en moderat til svær fødselsdepression) . Men de sidste par dage er det nu som om alle mine depressions symptomer kommer snigende igen. Dårlige morgener, negativ og ked , vred , og forvirret og mindre overskud. Hvad sker der lige?? Jeg havde lige fået en kanon rytme og dagligdag op og køre, og følte mig nogen dage helt og fuldstændig rask ..... 

Snak med din læge om det, fordi måske skal du sættes op i medicin eller have ændret medicin  

Anmeld Citér

23. september 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Snak med din læge om det, fordi måske skal du sættes op i medicin eller have ændret medicin  

Jeg venter på min tid hos psykiater (d. 7. Okt) . Skal jeg vente til den tid eller ringe til min egen læge? Det er nemlig psykiateren der skal tage over, da jeg er under 25 , fik jeg afvide... Så er lidt i tvivl....

Anmeld Citér

23. september 2015

Aspek

Ring til din egen læge, der er for lang tid til d. 7. oktober, når du har det sådan der. 

Håber snart det bliver bedre igen ��

Anmeld Citér

23. september 2015

larven

Kan du ikke ringe til din psykiater eller til afdelingen/ klinikken hvor han er tilknyttet.De har tit en tlf tid.måske ikke direkte til ham.men så kan de give ham en besked så han måske kan ringe dig op eller nogen steder kan man også få deres mail adresse.det er tit det bedste at snakke med den der har sat behandlingen i gang��

Anmeld Citér

23. september 2015

Anonym trådstarter

larven skriver:

Kan du ikke ringe til din psykiater eller til afdelingen/ klinikken hvor han er tilknyttet.De har tit en tlf tid.måske ikke direkte til ham.men så kan de give ham en besked så han måske kan ringe dig op eller nogen steder kan man også få deres mail adresse.det er tit det bedste at snakke med den der har sat behandlingen i gang��

Det er min læge der har sat behandlingen igang fordi hun skønnede det ikke kunne vente til jeg kunne komme til en psykiater. D. 7. Hvor jeg har en tid hos en psykiater, det er første gang jeg skal komme hos ham . Derfor er jeg i tvivl... 

Anmeld Citér

23. september 2015

larven

Det må du undskylde det havde jeg ikke lige fangetså synes jeg bestemt også du sku ringe til din læge i morgen.

Anmeld Citér

23. september 2015

Anonym trådstarter

larven skriver:

Det må du undskylde det havde jeg ikke lige fangetså synes jeg bestemt også du sku ringe til din læge i morgen.

Det skal du ikke undskylde  jeg ringer til min læge imorgen 

Anmeld Citér

23. september 2015

Anonym trådstarter

Aspek skriver:

Ring til din egen læge, der er for lang tid til d. 7. oktober, når du har det sådan der. 

Håber snart det bliver bedre igen ��

Tak . Jeg ringer til min læge imorgen 

Anmeld Citér

23. september 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg venter på min tid hos psykiater (d. 7. Okt) . Skal jeg vente til den tid eller ringe til min egen læge? Det er nemlig psykiateren der skal tage over, da jeg er under 25 , fik jeg afvide... Så er lidt i tvivl....

Ring inden! Havde jeg helt sikkert gjort. Håber de kan hjælpe dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.