flytte sammen med mit barns far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Min datter og jeg bor på gaden og min eks (barnets far) har tilbudt os at bo hos ham til vi får noget at bo i,.

Jeg har fuld forældremyndighed, og aftalen er at det bliver sådan og at han stadig betaler bidraget selvom vi så bor hos ham.

Men jeg frygter hvad han kan kræve når vi så får vores eget, samvær foregår sammen med mig. Men kan det på nogen måde ramme os hvis vi tager imod hans tilbud, så vores datter kan komme i børnehave? Men tør ikke hvis han kan kræve 7/7 ordning f.eks eller år. Automatik får fælles forældremyndigheden. Han har kun set sin datter ca. 10 mdr nu hvor de første 5-6 mdr. Var kun hver 3 weekend.

Nogen som ved noget her.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Min datter og jeg bor på gaden og min eks (barnets far) har tilbudt os at bo hos ham til vi får noget at bo i,.

Jeg har fuld forældremyndighed, og aftalen er at det bliver sådan og at han stadig betaler bidraget selvom vi så bor hos ham.

Men jeg frygter hvad han kan kræve når vi så får vores eget, samvær foregår sammen med mig. Men kan det på nogen måde ramme os hvis vi tager imod hans tilbud, så vores datter kan komme i børnehave? Men tør ikke hvis han kan kræve 7/7 ordning f.eks eller år. Automatik får fælles forældremyndigheden. Han har kun set sin datter ca. 10 mdr nu hvor de første 5-6 mdr. Var kun hver 3 weekend.

Nogen som ved noget her.

Jeg ville tale med kommunen. De må kunne gøre noget - ingen børn skal da bo på gaden!

Anmeld Citér

22. september 2015

Babilooo

Jeg ville gøre det hurtigt.. Altså kontakte kommunen og få hjælp til sted at bo. Han vil da kunne få forældremyndigheden hvis i bor på gaden. Det er jo ikke forhold for er barn (eller andre for den sags skyld)

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg ville tale med kommunen. De må kunne gøre noget - ingen børn skal da bo på gaden!

Der har vi været, på hele 9 forskellige og ingen vil hjælpe os...

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg ville gøre det hurtigt.. Altså kontakte kommunen og få hjælp til sted at bo. Han vil da kunne få forældremyndigheden hvis i bor på gaden. Det er jo ikke forhold for er barn (eller andre for den sags skyld)

Han har ikke interesse i forældremyndigheden, men der stor ingen steder at de har kontakt med hinanden, da de ingen form for kontakt har haft i over 3 år. Og kommunen har nægtet at hjælpe.

Vi står også kun på gade fordi min udlejer smed os ud fordi jeg ville melde hende til politiet

Anmeld Citér

22. september 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Nogen som ved noget her.

Ingen børn skal bo på gaden. Er der et herberg I har mulighed for at henvende jer til? Måske et kvindehjem? Og så tage den derfra med kommunen. Der er som regel medarbejdere til stede de overnævnte steder som kan guide og hjælpe jer den rigtige vej

Anmeld Citér

22. september 2015

Newsence

Han vil stå bedre i en sag hvis de har boet sammen.. Men det kommer an på hvor længe tror jeg.. Jeg ville nok forsøge alt andet.. Familie, venner, herberg mm. Uanset samvær skal jeres bopælskomme da hjælpe jer så vidt jeg ved.. Andre kommuner skal ikke... 

Ellers kontakt en af de her gratis advokater og hør ad.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.