Angstanfald i slutningen af graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2015

Anonym trådstarter

.jeg er i uge 35 og har haft hvad jeg tror er et angstanfald og nu er følelsen på vej igen.

sidst startede det med en klump øverst i halsen og en følelse af at jeg fik svært ved at trække vejret, det blev til kold sved, rysten og svimmelhed og vi endte på skadestuen, af frygt for at det var allergi (jeg har normalt ikke noget med halsen i forbindelse med allergi). Kan det være et angst anfald? Det forsvandt da vi kom ud på skadestuen.

nu er klumpen tilbage og jeg er bange og venter på at min mand kommer hjem. Han burde være på vej, så jeg kan ikke gøre noget for at han kommer hurtigere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg tør fortælle ham det. Han blev så bekymret sidst......

jeg glæder mig til det her graviditets helvede er overstået. 

Anmeld Citér

22. september 2015

charthys

Det er desværre ikke nogen der kan sige herinde. Du er nødt til at tage det seriøst og få afklaret de somatiske,  altså de fysiske år sager,  der kan læge til grund for at din krop gør som den gør.

Er angst noget du har døjet med tidligere? 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Det er desværre ikke nogen der kan sige herinde. Du er nødt til at tage det seriøst og få afklaret de somatiske,  altså de fysiske år sager,  der kan læge til grund for at din krop gør som den gør.

Er angst noget du har døjet med tidligere? 

Aldrig

Anmeld Citér

22. september 2015

charthys

Hvis det er angst er det også væmmeligt nok I sig selv, men husk at angst ikke kan gøre dig noget, - det hele foregår inde I dit hoved.

Men som sagt, hvis du får endnu en tur med vejrtrækningsbesvær og svimmelhed, må du hellere tage det seriøst og blive tjekket grundigt igennem, du har jo ansvar for en mere end dig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.