Sulten hele tiden? Ondt i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. september 2015

Sedigfor

God aften! (: 

jeg har den sidste stykke tid haft vildt ondt i maven/underlivet, lidt ligesom de der hygge veer som en så pænt skrev til mig herinde mener jeg det var . Os er jeg bare sulten hele tiden, kan spise og spise som om jeg ingen bund har, fødte D 14 April, så er ikke gravid, hvad kan dette være? 

Vil ik tage til lægen da han/hun bare vil sige at jeg er for pylret , os selvom jeg har taget 4 kilo på, på en uge. Har nogle af jer oplevet dette eller måske en ide om hvad det kan være? (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Ka+Ma=Be

Blot fordi du har født i april, kan du jo godt være gravid

Jeg ville lige tjekke med en test (med det udgangspunkt at du oplever sult, mavesmerter og vægtøgning)

Anmeld Citér

22. september 2015

Sedigfor

Ka+Ma=Be skriver:

Blot fordi du har født i april, kan du jo godt være gravid

Jeg ville lige tjekke med en test (med det udgangspunkt at du oplever sult, mavesmerter og vægtøgning)

Os selvom jeg ik har været sammen nogle i det sidste stykke tid og har haft mens og er på P-piller?

Anmeld Citér

22. september 2015

Bshizzle

Mener jeg har hørt at det kan være pga stofskifte? 

Måske du skulle give lægen et kald og få taget nogle blodprøver. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Sedigfor

Bshizzle skriver:

Mener jeg har hørt at det kan være pga stofskifte? 

Måske du skulle give lægen et kald og få taget nogle blodprøver. 

Ku være en ide 

Anmeld Citér

22. september 2015

januar16

Er du lige startet på p-piller efter fødslen? Ved ikke om det kan give reaktion? Ellers koster en test jo ikke så meget, så kan være det giver lidt ro på kroppen bare det at se en enkelt streg på testen.

Anmeld Citér

22. september 2015

Sedigfor

januar16 skriver:

Er du lige startet på p-piller efter fødslen? Ved ikke om det kan give reaktion? Ellers koster en test jo ikke så meget, så kan være det giver lidt ro på kroppen bare det at se en enkelt streg på testen.

Det tre mdr siden jeg startede (: 

ja må tage en test er den negativ og jeg stadig har det sådan må jeg en tur til lægen.

Anmeld Citér

24. september 2015

Ka+Ma=Be

Sedigfor skriver:

Os selvom jeg ik har været sammen nogle i det sidste stykke tid og har haft mens og er på P-piller?

De oplysninger havde jeg jo ikke, da jeg gav mit svar  

Men hvis du er bekymret, kan jeg kun foreslå, at du henvender dig til egen læge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.