LineD skriver:
Hejsa mine dejlige med brugere 
Jeg efterlyser lige en tommelfingerregel jeg kan læne mig lidt op af, efter besøget hos JM i tirsdags er jeg blevet lidt mere obs på mine plukveer, og hun sagde at "fik jeg for mange, der gjorde ondt" skulle jeg ringe til FG.
Idag har jeg så udelukkende hvilet mig og har kun haft ca 6-7 smertefulde plukveer, resten ganske harmløse, så det er jo fint (tror jeg?) .
Mit spørgsmål er så om der er en tommelfingerregel for hvor mange, der er for mange? Eller er det sådan hvad man selv synes?
Eller er det hvis de pludselig kommer regelmæssigt efter hinanden...
Knus en nok lidt for pyller gravid, der pludselig er blevet helt nervøs for om Manse kommer før tid!
Om der er en tommelfingerregel ved jeg ikke. Men jeg kan de fortælle om da jeg var gravid.
Det var uge 28 mener jeg måske uge 29, Var på arbejde og havde haft mange plukveer, sådan et par stk. i timen, på vej hjem blev det værre og da jeg så lige skulle op at handle kunne jeg næsten ikke gå hjem fordi de gjorde så ondt.
Jeg lagde mig på sengen og tog lidt tid og de kom med under 5 min. mellemrum og var ret smertefulde. Der ringede vi til fødegangen og jeg kom ind til tjek.
Den jordmoder der kom ind viste meget tydeligt at hun syntes jeg var pyldret, indtil hun havde kigget på de målinger hun havde gjort, så fik jeg en vehæmmende pille og lå til observation.
Fik at vide at jeg skulle sygemeldes og holde mig i ro resten af graviditeten.
Hvis du har haft 6-7 som du skriver ville jeg ikke ringe til fødegangen eller være bekymret. Men hvis de begynder at kommer mere regelmæssigt ville jeg holde øje med dem og lige ringe ind og høre hvordan du skal forholde dig,
Anmeld