Søger ventetøj i str. L og XL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.937 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2015

AnoMe

hejsa

da jeg ikke har tænkt mig at ofre en formue på ventetøj, så vil jeg høre om nogen af jer har noget billigt til salg i str. L og XL... skal ha varmt tøj til henover vinteren... det gælder alt... langærmede bluser, t-shirts, bukser, leggings, kjoler, nederdele, vinterjakke og ammebh'er (str. 90C) osv.

Smid nogen billeder samt priser... så kigger jeg på det.. jeg har først penge til det efter d. 1. men i kan bare skrive så kan vi nok finde ud af noget

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

Chellie

Desværre intet til salg herfra, da jeg selv er i samme søgende situation. Men bare et lille tip; jeg har fundet en del ventetøj, som er både pænt og billigt, på hhv. Notanshop og mammashop. Måske kan du bruge det, hvis intet andet dukker op 

Anmeld

21. september 2015

Newsence

jeg har heller ikke noget.. 

men ville da lige fortælle at jeg fandt alt mit i HMs ventetøjsafdeling.. Mit barn var et sommer barn så stor jakke mm skulle jeg ikke bruge, men begrænsede mig til 3 par bukser og 4 bluser samt en kjole til en konfirmation,  alt dette fik jeg for under 1000 kr.. Undertøj købte jeg i bilka i deres eget billige mærke i store størrelser.. Så vaskede jeg blot lidt oftere... Uden kjole var det blevet omkring 6-700 kr.. Det er self også mange penge.. Ellers kan du jo evt. søge på dba om der ikke er nogen der sælger noget i nærheden af dig... 

Og så et STORT TILLYKKE MED GRAVIDITETEN 

Anmeld

21. september 2015

Bak

AnoMe skriver:

hejsa

da jeg ikke har tænkt mig at ofre en formue på ventetøj, så vil jeg høre om nogen af jer har noget billigt til salg i str. L og XL... skal ha varmt tøj til henover vinteren... det gælder alt... langærmede bluser, t-shirts, bukser, leggings, kjoler, nederdele, vinterjakke og ammebh'er (str. 90C) osv.

Smid nogen billeder samt priser... så kigger jeg på det.. jeg har først penge til det efter d. 1. men i kan bare skrive så kan vi nok finde ud af noget

på forhånd tak

Jeg har faktisk lidt i L. Kan lige prøve at tage billeder i morgen. Der er fx en kjole og nogle bukser, men bukserne kan godt ske at de er for små. 

Hvor bor du henne i landet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.