Pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

Zelia

Anonym skriver:

Vi har lidt navne på listen - hvilke kan I bedst lide?

Jeg har stemt Esther. Det er et flot navn, synes jeg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

lillelille

Vi overvejer Ida til vores ufødte pige Synes det er så sødt

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Zelia skriver:

Jeg har stemt Esther. Det er et flot navn, synes jeg.

Esther er virkelig også fint, men manden er ikke helt fan

Anmeld Citér

1. november 2015

Mor til F

Må man komme med forslag?  

Jeg synes Althea er et specielt navn,  lidt for anderledes til mig,  så jeg ville foreslå Athena i stedet for Det er også et specielt navn,  men synes det er super fint 

Anmeld Citér

1. november 2015

Mor til F

Jeg synes Althea er et specielt navn,  lidt for anderledes til mig,  så jeg ville foreslå Athena i stedet for Det er også et specielt navn,  men synes det er super fint 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Mor til Freia <3 skriver:

Athena er faktisk rigtig fint - tak for budet

Anmeld Citér

1. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Nora uden h

Anmeld Citér

2. november 2015

lineog4

Anonym skriver:

Tak for svar er lidt i tvivl om Ida, da det er gået hen og blevet et meget populært navn.

Hvis du vil undgå populære navne vil jeg sige at Vigga absolut også er et af de populære og det samme med Nora, hvor Vigga er blevet populær de sidste par år, så er Nora og Ida navne der både er en del elever i af i skolen, en del i børnehaven og en del i vuggestuen, mens Vigga primært er i vuggestuen - bare i den lille gruppe hos min søn med 14 børn er der 3 Viggaer...

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvis du vil undgå populære navne vil jeg sige at Vigga absolut også er et af de populære og det samme med Nora, hvor Vigga er blevet populær de sidste par år, så er Nora og Ida navne der både er en del elever i af i skolen, en del i børnehaven og en del i vuggestuen, mens Vigga primært er i vuggestuen - bare i den lille gruppe hos min søn med 14 børn er der 3 Viggaer...

Tak for input Ja Vigga er virkelig også på vej frem. I mine børns institution er der lige startet én - ellers har jeg faktisk ikke kendt nogen

Mht Norah, så har jeg faktisk aldrig mødt nogen der hedder det - hverken voksne eller børn. Jeg er fra Aarhus - ved ikke om det bare er et navn som ikke bruges så ofte der hvor jeg opholder mig

Anmeld Citér

2. november 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Vigga

og så er jeg vild med navner Vega :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.