Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg laver det selv af 2 dl. vand, 2 tsk. majsmel og 6.5 mme, men her i starten spiser hun jo minimalt (et enkelt måltid om dagen) så tænkte på om man kan gemme halvdelen i køleskabet til næste dag?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KatrineB skriver: Jeg laver det selv af 2 dl. vand, 2 tsk. majsmel og 6.5 mme, men her i starten spiser hun jo minimalt (et enkelt måltid om dagen) så tænkte på om man kan gemme halvdelen i køleskabet til næste dag?
Jeg ville ikke gemme eller genopvarmes. Kunne du ikke bare lave en halv portion ad gangen?
Jeg ville heller ikk gemme. Og mme må ikke varmes op igen. Og så prøv lige at tænk på hvordan du ville ha det med at spise feks havregrød fra dagen før?? Lav hellere mindre portioner
Hvis du venter med at mme i til det skal serveres kan du sagtens. Det gjorde jeg til min datter da hun var lille..
Personligt ville jeg ikke gemme majsgrød - uanset om den er lavet på vand eller mælk. Synes det er hurtigt at lave en portion i en gryde. Til vores grødmøde med sundhedsplejersken sagde hun dog, at hun mente godt, at man kunne gemme - også selv om den var kogt på mælk.
.
Jeg ville gemme det.. Men min datter kan heller ikke lide varm mad, så herhjemme blir grøden altså også serveret kold
Del portionen inden du putter mme i, så kan det gemmes på køl i 24 timer uden problemer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128