Kan majsgrød gemmes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.006 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2015

KatrineB

Jeg laver det selv af 2 dl. vand, 2 tsk. majsmel og 6.5 mme, men her i starten spiser hun jo minimalt (et enkelt måltid om dagen) så tænkte på om man kan gemme halvdelen i køleskabet til næste dag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

Sandratoft

KatrineB skriver:

Jeg laver det selv af 2 dl. vand, 2 tsk. majsmel og 6.5 mme, men her i starten spiser hun jo minimalt (et enkelt måltid om dagen) så tænkte på om man kan gemme halvdelen i køleskabet til næste dag?

Jeg ville ikke gemme eller genopvarmes. Kunne du ikke bare lave en halv portion ad gangen? 

Anmeld Citér

20. september 2015

MorTil3+

KatrineB skriver:

Jeg ville heller ikk gemme. Og mme må ikke varmes op igen. Og så prøv lige at tænk på hvordan du ville ha det med at spise feks havregrød fra dagen før?? Lav hellere mindre portioner

Anmeld Citér

20. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvis du venter med at mme i til det skal serveres kan du sagtens. Det gjorde jeg til min datter da hun var lille..

Anmeld Citér

20. september 2015

female

Personligt ville jeg ikke gemme majsgrød - uanset om den er lavet på vand eller mælk. Synes det er hurtigt at lave en portion i en gryde. Til vores grødmøde med sundhedsplejersken sagde hun dog, at hun mente godt, at man kunne gemme - også selv om den var kogt på mælk. 

Anmeld Citér

20. september 2015

Sissel

20. september 2015

Sissel

Jeg ville gemme det.. Men min datter kan heller ikke lide varm mad, så herhjemme blir grøden altså også serveret kold

Anmeld Citér

20. september 2015

alenemor42

Del portionen inden du putter mme i, så kan det gemmes på køl i 24 timer uden problemer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.