Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Hvor tit holder i hjemmedage med jeres børn?
med hjemmedage mener jeg dage hvor i slet ikke kommer nogen steder.. Ikke engang ud og handle, bare er hjemme hele dagen. Vi er ofte lige ude og kigge i butikker eller ude og spise ved mormor eller lignende og får faktisk lidt dårlig samvittighed fordi vi sjældent holder 100% hjemmedage.. Burde jeg mon have det? ☺️ min søn er 16 mdr og virker til at trives fint med den måde det kører på, men alligevel kan jeg ikke lade være at tænke på om vi burde holde de dage der noget oftere... De dage han er i dagpleje kører vi altid direkte hjem og så sker der ikke mere, men i weekenderne finder vi altså også ofte på noget at lave..
Glæder mig til at høre hvad i andre gør.
Vi har aldrig komplette hjemmedage! Vi har en datter på snart 15 mdr.
Når hun har været i dagpleje kører vi også direkte hjem og hygger.
Men lørdag og søndag samt andre dage hun er hjemme går vi dagligt på legepladsen! Forskellige legepladser rundt omkring i byen(en meget stor by). Hvis ikke vi kommer ud af døren omkring halvanden times tid efter hun er vågnet går hun helt bananas og hyler og skriger. Så vi har aldrig hjemme dage
når hun har sovet til middag kan vi godt finde på at tage ud og se butikker eller på anden legeplads. Hun kan godt lide at komme ud og væk hjemmefra.
Jeg synes ikke du skal føle sådan som du gør når dit barn trives.
Af hvad vi efterhånden har lært og erfaret i vores korte tid som forældre, så er det at barnet nok skal give besked, hvis ikke det foregår som ventet
Anmeld
Citér