Snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2015

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Venter nr to så burde måske vide det. 

Er der andre der har oplevet at fødslen er startet som om man har madforgiftning eller lign. Der gør man ikke kan komme af toilettet? 

Jeg er helt sikker på mine tarme er tømt og indtil kl 2 i nat var jeg sikker på fødslen var igang. Faldt så i søvn og vågnede her ved 6 tiden og intet er sket. Udover at jeg endnu engang skulle lave stort på toilettet, som for øvrigt er ret tyndt efterhånden. 

Tegn på fødsel eller sygdom? Hvis det ikke er fødsel, skal man så være bekymret?

jeg er øm i min mave idag, men ikke tegn på veer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hejsa. 

Er der andre der har oplevet at fødslen er startet som om man har madforgiftning eller lign. Der gør man ikke kan komme af toilettet? 

Jeg er helt sikker på mine tarme er tømt og indtil kl 2 i nat var jeg sikker på fødslen var igang. Faldt så i søvn og vågnede her ved 6 tiden og intet er sket. Udover at jeg endnu engang skulle lave stort på toilettet, som for øvrigt er ret tyndt efterhånden. 

Tegn på fødsel eller sygdom? Hvis det ikke er fødsel, skal man så være bekymret?

Det kan jo sagtens være kroppen der gør sig klar til fødsel

Når det er sagt, så begyndte jeg den sidste tid at lide af periodevis kvalme og tynd mave, uden det havde noget som helst med fødsel at gøre. 

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det kan jo sagtens være kroppen der gør sig klar til fødsel

Når det er sagt, så begyndte jeg den sidste tid at lide af periodevis kvalme og tynd mave, uden det havde noget som helst med fødsel at gøre. 

åh. Håber ikke jeg skal gå i flere dage sådan her. 

Kan mærke baby niver i livmoderhalsen, men ikke tegn på veer. 

Anmeld Citér

20. september 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hejsa. 

2 dage før jeg fødte døjede jeg meget med tynd mave og skulle på toilet mange gange om dagen .. Men om det var derfor ved jeg ikke .. men har fået fortalt at man godt kan døje med maven op til fødslen da den tømmer sig selv :)

Anmeld Citér

21. september 2015

Milas14

Jeg har det lidt på samme måde, men er kun 36+3, så tænker det bare er noget mave halløj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.