Kønsscanning 14+5, 3. Graviditet , pige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
7 svar
17 synes godt om
19. september 2015

L-Mortil3

For første gang i min mor karriere har jeg valgt at prøve en kønsscanning! Dels fordi jeg ingen billeder fik til NF og dels fordi jeg har 2 drenge, så jeg brændte af nysgerrighed for at se om der lå endnu en flot fyr, eller jeg her sidste gang gravid nogensinde skulle beriges med en pige!

og sørme om ikke der lå en bette pige, det bliver sørme mærkeligt at prøve, men hvor føler jeg mig samtidig velsignet over at få lov at opleve begge køn :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

Krussedulle

L-Mortil2 skriver:

For første gang i min mor karriere har jeg valgt at prøve en kønsscanning! Dels fordi jeg ingen billeder fik til NF og dels fordi jeg har 2 drenge, så jeg brændte af nysgerrighed for at se om der lå endnu en flot fyr, eller jeg her sidste gang gravid nogensinde skulle beriges med en pige!

og sørme om ikke der lå en bette pige, det bliver sørme mærkeligt at prøve, men hvor føler jeg mig samtidig velsignet over at få lov at opleve begge køn :-) 

Ih stort tillykke 

jeg fik en kønsscanning i tirsdags, min 4 og sidste graviditet! Og lige som dig brændte jeg for at vide om vores flok skulle beriges med endnu en dreng.. 

Men sørme om ikke vi skal have en lille pige  har faktisk endnu ikke helt vænnet mig til tanken, for det føles stadig temmelig surrealistisk at skulle have en pige, efter 3 drenge 

Anmeld Citér

19. september 2015

Becks

Profilbillede for Becks
Magiske Ella, mit mirakel, mit brombær
L-Mortil2 skriver:

Stort tillykke  <3

Havde godt nok lidt på fornemmelsen at du var gravid eller at I prøvede :)

M i t k æ r l i gh e ds p r o j e k t

http://lmtf.lilypie.com/qDNlp2.png

Anmeld Citér

19. september 2015

L-Mortil3

Becks skriver:

Stort tillykke  <3

Havde godt nok lidt på fornemmelsen at du var gravid eller at I prøvede :)

Hihi altså så intuitiv Becksen hihi , det er dog stadig Facebook hemmeligt ;-)

Anmeld Citér

19. september 2015

L-Mortil3

Krussedulle skriver:

Ih stort tillykke 

jeg fik en kønsscanning i tirsdags, min 4 og sidste graviditet! Og lige som dig brændte jeg for at vide om vores flok skulle beriges med endnu en dreng.. 

Men sørme om ikke vi skal have en lille pige  har faktisk endnu ikke helt vænnet mig til tanken, for det føles stadig temmelig surrealistisk at skulle have en pige, efter 3 drenge 

Nej hvor skægt! Stort tillykke til jer også ;-) det bliver så mærkeligt at træde det lyserøde univers!

Anmeld Citér

19. september 2015

Krussedulle

L-Mortil2 skriver:

Nej hvor skægt! Stort tillykke til jer også ;-) det bliver så mærkeligt at træde det lyserøde univers!

Tusind tak 

ja det bliver lidt sjovt! 

Anmeld Citér

19. september 2015

Christine

L-Mortil2 skriver:

Hvor hyggeligt 

Vi fik også to drenge og så en pige. Helt perfekt lille flok 

Tillykke!

Anmeld Citér

19. september 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Stort tillykke!   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.